וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיפור האמיתי מאחורי בן ה-16 שזכה בחודש עם כוכבת פורנו

אילן גלר

29.2.2016 / 8:01

כלי התקשורת בעולם מיהרו לדווח על הגיימר הרוסי בן ה-16 שזכה בפרס מעורר מחלוקת, אבל מתברר שאף פרט מהסיפור שכבש את הרשת לא נכון. מבחינת הגולשים, לפחות, מדובר במתיחה בלבד

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

LIFE NEWS

בשבוע שעבר סערה הרשת בעקבות דיווחים על תחרות יוצאת דופן שנערכה ברוסיה על ידי חנות אביזרים למשחקי וידאו. במסגרת התחרות, זכה רוסלן שכדרין בן ה-16 בפרס שנשמע כמו חלום לכל בן נוער וסיוט להוריו: חודש שלם של מגורים בדירה משותפת עם אקטרינה מקרובה, כוכבת פורנו מקומית.

ערוצי החדשות המערביים אף טרחו לציין כי גיל ההסכמה ברוסיה עומד על 16, כך שבמידה והזוגיות בין רוסלן ואקטרינה תפרח במהלך אותו חודש - לא תהיה זו עבירה על החוק. אולם רק לאחר שהפרסום כבר הפך לוויראלי, ושותף על ידי עשרות אלפי גולשים, טרחו כמה מאתרי החדשות לבדוק מה בדיוק עומד מאחוריו.

הפרט הראשון שעורר תמיהה היה שרוסלן שכדרין כלל אינו תלמיד תיכון רגיל, אלא שחקן שכיכב בלא פחות מ-20 הפקות. גם הנערה שהתראיינה לאמצעי התקשורת, לאחר שהזדהתה כאחותו, היא למעשה שחקנית, ואילו אקטרינה מקרובה הוא שמה של שחקנית טניס ולא כוכבנית בסרטים למבוגרים.

האישה שלוהקה כשחקנית הפורנו היא אכן שחקנית פורנו המופיעה תחת שמות במה שונים כמו אקטרינה, מייסי סנס, אירנה, איירין, וג'נה. בנוסף, ובניגוד לחוק הרוסי, לא היו פרסומים מוקדמים על המבצע או על ההגרלה, ולא פורסם באתר שום תקנון.

כל הפרטים הללו מספיקים לגולשים בכדי להגיע למסקנה שהתחרות הביזארית אכן הייתה מוזרה מכדי להיות אמיתית, והעניין כולו הוא כנראה פעלול שיווקי מטעם החנות. זו זכתה כעת, בהשקעה אפסית, לפרסום בכל רחבי העולם ובתואר אחד הקמפיינים הוויראליים המוצלחים של השנה, עד כה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא ילד תמים, אלא שחקן צעיר ומוכר./מערכת וואלה!, צילום מסך
בן 16 זכה בפרס - חודש עם כוכבת פורנו. צילום מסך
ככל הנראה שניהם לוהקו למתיחה הוויראלית./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully