וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוהדת הסקסית שמשגעת את הרשת

אילן גלר

29.2.2016 / 9:37

מבין כל הסרטונים הקצרים שצולמו במשחק הכדורסל בין מיאמי ואינדיאנה, הרגע בו אליסה נלסון זינקה ממושבה הוא כנראה הנצפה ביותר בהפרש גדול. וזו לא הפעם הראשונה שהיא מככבת בקהל באירועי ספורט

צילום מסך

בשבוע שעבר נערך במסגרת ליגת ה-NBA משחק כדורסל מותח בין מיאמי היט ואינדיאנה פייסרס, שהוכרע בדקות האחרונות בניצחון של מיאמי. אולם רבים מהצופים באולם - ובוודאי חלק מהצופים בבית - כלל לא היו מרוכזים במשחק עצמו, באשמתה של האוהדת, אליסה נלסון, שהתייצבה למשחק בשמלה שחורה קצרצרה וחושפנית במיוחד, וצדה מיד את עיני הצלמים.

בתוך שעות ספורות מרגע סיום המשחק, הפכה נלסון לכוכבת רשת עולה. סרטון Vine בכיכובה, שצולם במהלך המשחק, זכה עד כה לכמעט עשר מיליון צפיות, וחשבונות הטוויטר והאינסטגרם שלה הוצפו בבקשות חברות ותגובות מאוד חיוביות להופעתה על הקווים. חשבון האינסטגרם, אגב, מתעד גם את הרגעים שטרם המשחק, כולל הצצה ראשונה וחושפנית במיוחד לשמלה הסקסית שאותה בחרה אליסה ללבוש.

זו אולי ההצלחה הוויראלית הגדולה ביותר של אליסה עד כה, אך בהחלט לא הפעם הראשונה בה ניסתה לצבור פופולריות דרך סיקור אירוע ספורטיבי. בשנה שעברה כיכבה בסרטון Vine נוסף שצולם במהלך משחק פוטבול שצבר מעל מיליון צפיות, בלבוש חושפני פחות - אך התבטאות אגרסיבית הרבה יותר כלפי השחקנים.

חשבון האינסטגרם שלה חושף כי בתחילת השנה היא הייתה דווקא אוהדת של הקבוצה המתחרה, מה שגורם לחלק מהגולשים להניח כי למעשה אינה מתעניינת כלל במשחקי הספורט בהם היא מככבת, אלא רק מנסה לצבור פופולריות דרכם. מה שבטוח - זה עובד לה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
  • עוד באותו נושא:
  • ויראלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully