וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקל סלפי למחשב - זו כנראה ההמצאה המיותרת של השנה

אילן גלר

2.3.2016 / 5:45

למרבה המזל מדובר, בשלב הזה, במוצר קונספט בלבד ולא במשהו שתוכלו להזמין ברשת. העולם צפוף מספיק גם מבלי שאנשים יגזלו עם הלפטופ שלהם כל כך הרבה מקום

תום גייל הוא אמן ניו-יורקי המתמחה בפרויקטים בעלי פוטנציאל ויראלי אדיר. בפעם האחרונה שהתפרסם, זה היה בזכות דירה אותה הוא עיצב להשכרה באתר Airbnb, שצוידה ב"מיטת Netflix" המותאמת לצפייה בתכניות טלוויזיה, ודברים אחרים תוך כדי. כעת הוא חוזר לכותרת עם המצאה חדשה ומיותרת עוד יותר: מקל סלפי למחשבים ניידים.

בעוד שרוב מקלות הסלפי (המיותרים כפי שהם) מותאמים למכשירי סמארטפון קומפקטיים, המקל של גייל מסוגל להחזיק מחשב נייד לצורך צילומי תמונות או סרטונים באמצעות המצלמה הקדמית של המחשב. המקל פותח מתוך מחשבה על מחשב המקבוק הפופולרי של אפל, אך אמור להתאים במידותיו לכל מחשב נייד המצויד במסך בגודל 13 אינץ'.

כמובן שהמטרה האמיתית של הפרויקט היא למשוך תשומת לב, ואכן בצילומים של מקל הסלפי בפעולה נראה ברור שיותר מצילום הסלפי עצמו, בולטים בתמונה הסקרנים הרבים שמנסים להבין מה בדיוק מתרחש מולם, ותוהים מדוע שמישהו יחליט להרכיב גאדג'ט מיותר כל כך?

למרבה המזל, בשלב זה מקל הסלפי למחשבים אינו מיועד לייצור המוני ושיווק מסחרי, שכן יש לנו תחושה שרחובות הערים הגדולות היו מתמלאים תוך שבועות בתיירים תמהוניים שהיו מגיעים משום מה למסקנה שמדובר בהמצאה הגיונית לחלוטין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully