וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך לגלות אם מישהו עוקב אחריכם ? 7 טיפים מעולים לסנאפצ'ט

29.2.2016 / 11:31

איך לצייר מדויק יותר, איך לשמור שיחות, איך להוסיף אפקטים קוליים, איך להוסיף גוונים או אימוג'י לתמונות ועוד. אם אתם משתמשים באפליקציית המסרים הפופולרית בקרב צעירים, אתם צריכים להכיר את הטיפים האלה

יוטיוב

סנאפצ'ט כבר זכתה בתואר אפליקציית המסרים של הדור הצעיר ואולי היא עדיין לא פופולרית בקרב משתמשים ישראליים כמו ווטסטאפ, נישת המשתמשים כחול-לבן שלה הולכת וגדלה, בעיקר, כאמור, בקרב אוכלוסייה צעירה יותר. אם אתם עושים את צעדיכם הראשונים באומת הסנאפ המתהווה, או משתמשים בה כבר אך לא ממש משתמשים בכל היכולות של האפליקציה, קבלו כמה טיפים שימושיים שישדרגו אתכם.

איך לצייר מדויק יותר?

כדי להגיע לאזורים הקטנים במיוחד בהם קשה לצייר עם האצבע, או במקרים בהם אתם רוצים לצייר מסגרת דקה לתמונה, ועוד פעולות הדורשות דיוק ועדינות, תוכלו לנצל את אפשרות הזום המובנית במערכת ההפעלה הסלולרית שלכם.

במכשירי iOS היכנסו ל-Settings ובחרו באפשרות General. כעת לחצו על Accessibility ובסעיף Vision בחרו ב-Zoom כדי להפעיל את הפיצ'ר. במכשירי אנדרואיד יש להיכנס גם להגדרות (Settings), לבחור בנגישות (Accessibility), שם (בהתאם לגרסת האנדרואיד שלכם) בחרו באפשרות "שינוי גודל תצוגה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השתמשו בזום של הסמארטפון./מערכת וואלה!, צילום מסך

שמירת שיחות

מוצאים את עצמכם מחפשים דברים שנאמרו בשיחה, או תוהים מי אמר מה? למרות שהאפליקציה מוחקת היסטוריה, גם הודעות סנאפצ'ט ניתנות לשמירה בקלות, על ידי לחיצה ממושכת על ההודעה המבוקשת.

מי עוקב אחרי?

בסנאפצ'ט ניתן לבדוק בקלות האם משתמשים אחרים, שאתם מכירים, עוקבים אחריכם באפליקציה, אלא שלצורך כך תצטרכו להוסיף את אותם משתמשים ולעקוב אחריהם בעצמכם. או במילים אחרות, כך תגלו מי מאלו שאתם עוקבים אחריהם עוקבים אחריכם בחזרה.

לחצו על Add Friends ולאחר מכן על Add by Username, הקלידו את שם המשתמש ולחצו עליו לחיצה ממושכת. אם אתם יכולים לראות את ציון הסנאפצ'ט של המשתמש - זה אומר שגם הוא עוקב אחריכם. אפשרות נוספת היא הצצה באזור ה-"Added Me", בו יופיע המשתמש במידה והוא בין האחרונים שהחליטו לעקוב אחריכם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש ציון? הוא עוקב אחריכם./מערכת וואלה!, צילום מסך

50 גוונים של אפור

לרשות משתמשי סנאפצ'ט עומדים הרבה יותר גוונים אפשריים לכל צבע, בהם ניתן להשתמש בעת הוספת קשקושים ואיורים. כדי לצייר בלבן, לחצו על פלטת הגוונים הצבעונית והחליקו את האצבע לפינה השמאלית העליונה של המסך; בשביל שחור החליקו את האצבע לפינה התחתונה, ובמידה ותרצו להשתמש בגוון ייחודי, פשוט שחקו עם הצבעים בהחלקת אצבע עד לקבלת הגוון המדויק הרצוי, מבין שלל האפשרויות שאינן מופיעות בפלטת הצבעים הרגילה המוצעת לכם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שחקו עם הצבעים בנגיעה./מערכת וואלה!, צילום מסך

אפקטים קוליים

קטעי סאונד קצרים ומוצלחים יכולים להפוך סרטון ללהיט, וניתן למצוא מגוון של דגימות צליל לשימוש ברחבי הרשת. הדרך האידיאלית והקלה ביותר לשלב אותם היא פשוט לנגן את הצליל במכשיר בזמן צילום הווידאו - כך שאיכות הקול תהיה הברורה ביותר.

שלבו אימוג'י בתמונות

אפשרות חביבה נוספת היא שילוב של סמלילי האימוג'י הפופולריים בתמונות שצילמתם. את האימוג'ים תוכלו להגדיל או להקטין במידת הצורך, כמו בלונים בתמונת שולחן לקראת מסיבת יום הולדת, אימוג'י ציפורים בתמונת נוף, ואינספור אפשרויות נוספות. פה רק הדמיון מגביל אתכם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דמיון מתערבב במציאות./מערכת וואלה!, צילום מסך

קישור ישיר לפרופיל

במקום לשלוח חברים לאתר אתכם באפליקציה, למשתמשי סנאפצ'ט מוצעת האפשרות להשתמש בקישור הניתן לשיתוף, שיוביל לחשבונם בשירות, אותו ניתן להפיץ בכל אמצעי. מבנה הקישור קבוע וכתובתו www.snapchat.com/add/ ואז את שם המשתמש שלכם.
לדוגמה: www.snapchat.com/add/ShekerKolshehoo.

  • עוד באותו נושא:
  • סנאפצ'ט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully