וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלמידה נעצרה בשל שימוש באימוג'י: "איימה על בית הספר"

אילן גלר

29.2.2016 / 13:46

לטענת משפחתה של הצעירה, היא זו שסובלת מאיומים ומבריונות בין כותלי המוסד החינוכי; למרות שהנהלת בית הספר לא מאמינה שמדובר באיום אמיתי, המשטרה החליטה להמשיך בהליכים

צילום מסך

תלמידת חטיבת ביניים בווירג'יניה, שבארה"ב, נעצרה לחקירה ועומדת בימים אלו בפני אישום חמור על "איום בפגיעה בבית הספר". כל זאת בעקבות פוסט אותו היא פרסמה באינסטגרם, שהכיל סמלי אימוג'י של אקדח, סכין ופצצה, לצד המשפט הלא ברור "מוות, פגשו אותי בספריה ביום שלישי".

צוות בית הספר, שגילה את הפוסט, החליט לדווח עליו למשטרה, שאיתרה את הנערה לפי כתובת ה-IP שלה. השוטרים גם חשבו שמדובר באימוג'ים מאיימים מספיק כדי לחקור אותה למרות שבאופן רשמי, הנהלת בית הספר מאמינה שהאיום היה סמלי בלבד והנערה לא התכוונה לממש אותו במציאות.

חוקרי המשטרה בחרו, לעומת זאת, לקחת את האיום ברצינות ואין להם כוונה לוותר על האישום. כעת ממתינים כולם להחלטת השופט, שייקבע האם אכן ייערך הליך משפטי בעניין, מאחר ומעבר לעדותה של הצעירה, אין בחקירה הזו יותר מדי תוכן.

במשפחתה של הנערה טוענים להגנתה כי דווקא בית הספר הוא זה שהפך לסביבה מאיימת בעבורה, והפוסט שאותו העלתה הוא תוצאה של בריונות ותקיפות מצד תלמידים אחרים. כך או כך, כנראה שתלמידי וירג'יניה יחשבו פעמיים לפני שימהרו לפרסם פוסטים המכילים סמלי אימוג'י מאיימים, גם אם כוונתם אינה רצינית, או שהם מכוונים לעיניים ספציפיות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההודעה שעוררה את המהומה./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תגובתנו/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • אימוג'י

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully