וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג של Lyft התחרפן וסירב להוריד נוסעת. צפו

1.3.2016 / 11:37

שירות התחבורה החברתית, המקבילה ל-UBER, ספג מכה תדמיתית לאחר שסרטון ויראלי הציג יחס מחפיר ומסוכן מצד נהג שהחליט להעיף נוסעת מהמכונית שלו אך לא אפשר לה לרדת כשהדלת הייתה פתוחה

ShutterStock

הנהג שלנו לא חבר'מן; "אז אתה זורק אותי מהרכב... למה, שוב?", נשמעת זועקת צעירה בתחילת סרטון שצילמה בעת נסיעה באמצעות אפליקציית Lyft, המציעה תחליף חברתי וקהילתי יותר לכאורה לשירות מוניות משירותים מקבילים כמו UBER.

בסרטון שצילמה דזירה טיילור, בעת נסיעה בוושינגטון, ארה"ב, נראה כי היא הצליחה לתעד את הרגע הלא שגרתי בו גירש אותה באופן מאוד לא קהילתי-חברתי אחד מנהגי השירות, ומה שהתרחש אחר כך.

כנראה שהיא צילמה את הקטע כהוכחה לתלונה על השירות, או לשם שיימינג ברשת, אבל מה שבטוח - היא יכולה לסמן וי על שני הסעיפים האלה בשלב זה. הסרטון נצפה על ידי גולשים רבים בעולם, שחלקם התוודעו לראשונה לשירות התחבורה החברתית, המוגבל בהיקפו עדיין לערים מסוימות בחלק מהמדינות בארה"ב.

הנהג, שכנראה הגיע לאותה מסקנה, נתקף בזעם והחליט שלמרות שהדלת פתוחה, והוא מצולם, הוא פשוט ממשיך לנסוע כמתוכנן, אחרי שנתקל בסירוב העיקש של הלקוחה אותה הוא אסף וניסה להוריד באופן פתאומי. "אתה עומד לאבד את מקום העבודה שלך, אתה לא לוקח אותי ליעד שלי", נשמעת דזירה אומרת כשהיא מבינה מה קורה.

נהג ליפט מסרב להוריד נוסעת. ShutterStock
חטף את הג'ננה ופוטר מהשירות./ShutterStock

"אני מנסה לצאת והוא לא מוכן לעצור", המשיכה דזירה להגיד למצלמה בתקווה שהלחץ ישפיע, ובסופו של דבר אכן הנהג התעשת. אחרי כשתי דקות הוא אפשר לה לרדת, לא לפני שהשניים החליפו כמה מהלומות מילוליות.

הנהג הסביר לחדשות NBC שלא הסכים לאפשר לדזירה לרדת "כי היא השאירה את הדלת פתוחה, והיינו ליד מכוניות חונות. לא רציתי לגרום נזק לרכב שלי, אז זזתי למיקום בטוח יותר".

בין אם תקבלו את ההסבר או לא, דוברת מטעם Lyft מסרה כי "הטריד אותנו מאוד לשמוע על התקרית הזו. יש לנו מדינות של אפס סובלנות וכל התנהגות המאיימת על חבר קהילת Lyft אינו נסבל. התנהגות הנהג הייתה לגמרי בלתי מתקבלת על הדעת, והוא כבר לא משרת את לקוחות Lyft".

  • עוד באותו נושא:
  • LYFT
  • ויראלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully