וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המצאה גאונית: אופני כושר ומכונת כביסה במכשיר אחד

אילן גלר

2.3.2016 / 6:54

אמנם לא מדובר בטכנולוגיה חדשה ופורצת דרך, אבל לפעמים מספיקה מקוריות חריגה כדי להפוך גימיק חמוד להברקה. כמו למשל אופני הכושר האלה שגם עושים כביסה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סטודנטים באוניברסיטת דאליין הסינית חתומים על המצאה גאונית במקוריותה, שעשויה להפוך את המסע לחדר הכושר להרבה יותר אטרקטיבי עבור רובנו, על חשבון המכבסה הציבורית. מה הקשר? ובכן, אופני הכושר, המכונות BiWa (קיצור של Bike Washing Machine), משלבות בין אימון רכיבה, ומכונת כביסה המופעלת בכוחו של המתעמל.

תוף המכונה, אליו מכניסים את הבגדים ואבקת הכביסה, מופעל באופן ישיר על ידי דוושות האופניים (ומשקל הבגדים מוסיף לקושי האימון). בנוסף, מותקן מכשיר זעיר לייצור אנרגיה חשמלית על הדוושות עצמן. זו משמשת לצורך הפעלת מסך דיגיטלי המספק פרטים שונים על אימון הכושר עצמו, כגון כמות הקילומטרים שעברתם או כמות הקלוריות ששרפתם. מאחר והמסך החסכוני לא מנצל את מלוא כמות האנרגיה הנוצרת, ההפרש נאגר בסוללה לשימוש מאוחר יותר.

"BiWa משלב בין אופני כושר ומכונת כביסה, כך שתוכלו להתעמל ובו-זמנית לכבס את בגדיכם", כך לפי תיאור המוצר, שלא ברור מתי יגיע לחנויות אם בכלל. לנו יש הצעה נוספת שתשפר את המוצר עוד יותר: לשלב במסך מטרות שונות הקשורות בתכנית הכביסה, ולהפוך את האימון כולו למשחק משעשע שגם יהיה מהנה יותר מרכיבה רגילה, וגם יוציא את הבגדים שלכם נקיים וריחניים יותר. ולמה לא לאפשר גם תוף אחורי שמייבש את הכביסה אחרי השטיפה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully