וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הזה עושה משהו ממש מגניב

אילן גלר

4.3.2016 / 6:11

ה-Centriphone אולי נראה כמו מגן האייפון הכי פחות נוח בעולם, אבל למעשה הוא פותח במשך שנתיים כדי לאפשר צילום סרטוני "זמן קליע" בלי צוות ובלי ציוד יקר. התוצאה מרשימה

צילום מסך

בתחילת חודש שעבר פרסם גולש הסקי השוויצרי, ניקולס וויגניר, סרטון וידאו מדהים, המתעד קפיצה שלו מכל נקודת מבט אפשרית - סיבוב של 360 מעלות ברגע אחד שכאילו קפא בזמן (מה שמכונה צילום זמן קליע, כמו סצנת ההיכרות המפורסמת עם טריניטי בסרט מטריקס). רבים מהגולשים היו בטוחים כי לצורך הצילום המרשים נזקק ניקולס לציוד יקר ונדיר - ולצוות צמוד שיתפעל אותו, אך מתברר כי את הסרטון יצר הגולש באמצעות מכשיר אייפון אחד, לצד גאדג'ט פלסטיק ייחודי, אותו הוא תכנן וייצר בעצמו.

את הגאדג'ט החדש שלו מכנה וויגניר Centriphone, ולמרות שהוא נראה בסיסי למדי, חלפו לא פחות משנתיים של פיתוח, ניסוי ושיפור עד למוצר הסופי שלפניכם. בפשטות, הגאדג'ט הזה מעניק למכשיר האייפון כנפיים, המאפשרות לו לרחף ביציבות סביב אוביקט הצילום כשהוא קשור אליו בארבעה חוטים דקיקים. כך ניתן לצלם סרטונים מרשימים ללא עזרת צוות תיעודי צמוד, ועם מידה מועטה של הכשרה ואימון.

אם גם אתם רוצים לצלם סרטים שכאלה, תוכלו להזמין את המוצר מהאתר הרשמי תמורת כ-40 דולרים, או להדפיס אותו במדפסת תלת-ממד בחינם, אם יש לכם במקרה גישה לאחת כזו. שימו לב כי בעוד הגאדג'ט צמוד בחוזקה למכשיר האייפון כך שלא יתעופף ממנו לפתע, סיכויי ההישרדות של הסמארטפון נמוכים מאוד אם החוטים המחברים בינו וביניכם יתנתקו וישלחו את המכשיר היקר לטיסה והתרסקות בלתי נמנעת.

סנטריפון. צילום מסך
רק תיזהרו לא לשגר את האייפון כמו טיל./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully