וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה כנראה הסמארטפון הכי משוכלל בעולם

אילן גלר

4.3.2016 / 8:03

הטלפון החכם הראשון בעולם עם 6 גיגה זיכרון הושק על ידי יצרנית סינית, פחות מוכרת בישראל; עם מראה מועתק אבל מרשים ורכיבים מתקדמים מהשורה הראשונה - כדאי לכם להכיר את ה-Xplay5 Elite של Vivo

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מזכיר את הגלקסי S6 אדג'./מערכת וואלה!, צילום מסך

רק לפני שבוע התרגשנו לראות את מכשירי הדגל החדשים של סמסונג ו-LG, והנה מגיעה היצרנית הסינית Vivo וחושפת מכשיר חדש שמצליח לעקוף את כל המתחרים (לפחות על הנייר). מבחינת המראה, ה-Xplay5 נראה כמו שילוב בין מכשיר הגלקסי S7 Edge, בעל המסך המעוגל, למכשיר אייפון 6 בעל העיצוב המתכתי הנקי. צרפו לאלו מפרט טכני הכולל זיכרון עבודה בנפח מדהים של 6 גיגה RAM, וקיבלתם מכשיר יפה עם נתונים טכניים מרשימים במיוחד.

המפרט כולל גם מסך 5.43 אינץ' באיכות 2K (פעמיים Full HD); צפיפות הפיקסלים שלו מעט יותר גבוהה מזו של ה-S7. ל-Xplay5 אין אמנם תמיכה בטעינה אלחוטית, אך סוללה גדולה עם קיבולת של 3,600 מילי-אמפר לשנייה אמורה להספיק ליום עבודה מלא, ללא צורך בהטענה נוספת. מצלמת הסלפי הקדמית באיכות גבוהה יחסית של 8 מגה-פיקסל, והחיישן האחורי (מתוצרת סוני) באיכות 16 מגה-פיקסל, אליו מוצמד פלאש לד כפול.

לקינוח, בחרו ב-Vivo בשבב ה-Snapdragon 820 המתקדם של קוואלקום, עם מעבד מרובע ליבות (שתיים מהן 2.15 גיגה-הרץ ושתיים 1.6 גיגה-הרץ), ובמערכת ההפעולה העדכנית ביותר, אנדרואיד 6.0. בנוסף ה-Xplay5 מצויד בקורא טביעות אצבע, מעבד גרפי חזק וכאמור - 6 גיגה RAM של זיכרון עבודה ו-128 גיגה פנימי לאחסון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאחור נראה כמו אייפון./מערכת וואלה!, צילום מסך

לעומת המחירים בארץ אין ספק שתג מחיר של כ-650 דולרים (כ-2,525 שקלים) נשמע הוגן, אבל עדיין מדובר בסכום גבוה יותר משאר המתחרות הסיניות, שמנסות לחתור תחת היצרניות הגדולות באמצעות תמחור נגיש יותר.

ב-Vivo משוכנעים כי ה-Xplay5 שווה ערך לכל מכשיר דגל אחר ולמרות שהחברה לא הכריזה עדיין על תכניות שיווק מחוץ לאסיה, יתכן בהחלט שהמכשיר הזה יהפוך למבוקש מאוד בהזמנות ברשת.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
6 גיגה זיכרון RAM./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • VIVO
  • Xplay5

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully