וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רץ ברשת: שיחק עם אקדח, ירה לעצמו בראש - ושרד. קשה לצפייה

אילן גלר

3.3.2016 / 9:19

רולטה רוסית לא אמורה להסתיים בשריטה בלבד בקרקפת, אך זה מה שקרה למרבה מזלו של הצעיר הטיפש הזה, שזכה ברגע של ויראליות אך כמעט איבד את חייו. מיותר לציין שלא מומלץ לנסות את זה בבית, נכון?

צילום מסך

הסרטון הקצרצר הזה, שהפך בימים האחרונים לוויראלי ושותף עשרות אלפי פעמים, מתאר רגע מזעזע במיוחד בחייו של צעיר שעד כה לא נחשפה זהותו. בתחילת הסרטון הוא נראה שוכב במיטתו ומשחק באחד המשחקים שפחות ראויים לתואר הזה - "רולטה רוסית".

ניתן לראות כיצד הוא אוחז באקדח ברשלנות ומנופף בו בעת שחיוך גדול על פניו. בפעם הראשונה שהצעיר סחט את ההדק לא קרה דבר, אולם בפעם השנייה האקדח ירה! הסרטון המטריד מציג בבירור את רגע הפגיעה ואת הדף שניתז מפדחתו לקיר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שהמוח לא יפול./מערכת וואלה!, צילום מסך

מה שאולי מדהים עוד יותר מהתיעוד המבהיל הזה, היא העובדה שהצעיר שרד את המשחק הקטלני-לרוב ללא כל נזק ארוך טווח. בתמונות שפרסם הצעיר יחד עם הסרטון, ניתן לראות לכאורה את הפציעות הקלות באופן יחסי. ראשו אמנם חבוש תחבושות, אך לא נראה כי נגרם נזק מוחי או אפילו נזק כלשהו לגולגולת לו היינו יכולים לצפות מפגיעת כדור ישירה מטווח כל כך קצר.

כמובן שיש לציין כי בהחלט קיימת האפשרות כי הסרטון כולו מבוים או מזויף. עד עתה לא ברורה זהותו של הצעיר המופיע בווידאו, היכן הוא צולם ומדוע בדיוק פורסם. בשל האופי הקשה של הסרטון, נהיה קצת מופתעים לגלות שזהו רק מהלך פתיחה של עוד קמפיין ויראלי מסחרי, המנסה לצבור את מרב תשומת הלב בהשקעה מינימלית על ידי זעזוע של הגולשים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניצל בנס./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully