וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלו היו 5 הסיפורים החמים השבוע בפייסבוק

3.3.2016 / 9:26

גל הטרור, האח הגדול, אייל גולן, קופת חולים מכבי, טקס האוסקר וגם: כמה נזק תדמיתי גרמו הראיון של אייל גולן והפרסומת של אדיר מילר?

סיכום השבוע בפייסבוק. חברת VIGO,
הסיפורים החמים של השבוע./חברת VIGO

גם השבוע מדדנו, בעזרת חברת Vigo, את הדופק של החברה הישראלית דרך הפוסטים, התמונות והתגובות שפורסמו בפייסבוק. השבוע ייזכר כעמוס במשברים תקשורתיים שהחלו ברשת; בעוד שני נושאי השיחה המובילים ממשיכים להיות אירועי הטרור והאח הגדול, שלושת הסיפורים שאחריהם הגיעו מתחום הפנאי, הצרכנות והתרבות: משבר מכבי שירותי בריאות, הראיון של אייל גולן, משבר התביעה כנגד אל-על ועוד.

חמשת הנושאים הכי חמים השבוע בפייסבוק היו: גל הטרור, האח הגדול, אייל גולן, הפרסומת הפוגענית של קופת חולים מכבי וטקס פרסי האוסקר.

אייל גולן

הראיונות התקשורתיים שהעניק גולן עוררו 6,000 שיחות ברשת, פי 1.5 מאשר בשבוע ממוצע. גולן והתקשורת ספגו ביקורת על כך שסלחו לו על העבירות המוסריות שביצע וגולשים רבים ניצלו את המעמד כדי להכפיש ולקלל את הזמר. אייל גולן, שלרוב זוכה לאהדה אדירה מהרשת, ספג השבוע כמעט 2,000 פוסטים ביקורתיים, 20 אחוזים מהם של גולשים שטענו כי יפסיקו ללכת להופעות שלו.

מכבי שירותי בריאות

קופת החולים זכתה השבוע בכ-4,000 שיחות, כמעט מחציתן בשפה הרוסית, פי 20 מהיקף האזכורים של קופת החולים בשבוע ממוצע. הסרת הסרטון לא נתפסה בעיני הגולשים כהתנצלות, או לקיחת אחריות על סרטונים אחרים. 52 אחוזים מהגולשים ביקרו את הקמפיין וכ-100 גולשים טענו כי יעזבו למתחרים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
סיכום השבוע בפייסבוק. חברת VIGO,
פחות התחברו להומור./חברת VIGO

על מטוסים ועכברים

גם העכבר בחלב של טרה והתביעה כנגד אל-על אוזכרו כל אחד בכ-2,000 שיחות, ובשניהם נראו גולשים שקראו להפסיק להשתמש במוצרים או בשירותים של החברות. "השבוע האחרון מוכיח לנו כי הגולש הישראלי כבר מודע לכוחה של הרשת וליכולת של האזרח הקטן להשפיע", אומר רביב טל, מנכ"ל Vigo. "הגולשים פונים למותגים ולמפורסמים בגוף שני, מאיימים עליהם ומכריחים אותם לקחת אחריות ולהציע פיצוי. מותגים שלא מצליחים להבין בזמן כי הם נמצאים במשבר, ולהגיב בהתאם, עשויים למצוא עצמם בבעיה חמורה יותר". כל המשברים השבוע הגיעו גם לערוצי התקשורת המערכתיים וספגו כל אחד יותר מ-15 אזכורים ביקורתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully