וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלף לרשת: כך ייראה כנראה וואווי P9; ההשקה צפויה בשבוע הבא

אילן גלר

4.3.2016 / 5:37

יורשו של ה-P8 צפוי להגיע למדפי החנויות בתאריך 9 במרץ, לפי הזמנה מסתורית שנשלחה לעיתונאים. לפי ההערכות, הוא נראה עיצוב חלק ונעים יותר ומפרט לא רע בכלל

אחרי שהשיקה בשנה האחרונה כמה דגמי פרימיום מסדרת מייט, נראה שענקית הסלולר הסינית וואווי (Huawei) עומדת לחשוף בקרוב מאוד את יורשו של ה-P8. מכשיר הדגל החדש, שיכונה באופן לא מפתיע P9, צפוי להגיע למדפי החנויות לקראת סוף חודש מאי. לפי הדיווחים, מדובר במעין אח קטן למכשיר ה-Nexus 6P המשובח שמיוצר עבור גוגל, וסנונית ראשונית לדור חדש של מכשירים בגדלים ורמות מפרט שונות אותם מתכוונת החברה להציג במהלך החודשים הקרובים.

כעת אנו זוכים להצצה ראשונה, בזכות תמונות ראשונות שדלפו, לכאורה, לרשת. בנוסף נראה שתאריך ההשקה של המכשיר יהיה 9 במרץ, כך לפחות מסיקים העיתונאים שקיבלו את ההזמנה לאירוע החברה שייערך בברלין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
4 גיגה זיכרון RAM./מערכת וואלה!, צילום מסך

ה-P9 מתהדר במארז קומפקטי במיוחד, ונטול בליטת המצלמה האחורית והלא-מאוד אסתטית. הוא עושה זאת על ידי שימוש במערך עדשות וחיישני מצלמה כפול, טכנולוגיה שתהיה לפי הדיווחים גם חלק מהאייפון 7 של אפל. כל אחד מהחיישנים יצלם באיכות 12 מגה-פיקסל, כשצירוף התמונה המתקבלת משניהם אמור לספק תמונות חדות ואיכותיות במיוחד בתנאי תאורה קשים.

גודל המסך יישאר 5.2 אינץ' באיכות HD מלא, עם מעבד Kirin 955 ונפח זיכרון של 4 גיגה RAM (ייתכן שהחברה תציג גם גרסה זולה יותר של המכשיר, שתצויד בפחות זיכרון ומעבד מעט איטי יותר). מערכת ההפעלה תהיה, כצפוי, אנדרואיד מרשמלו בגרסת העדכנית ביותר 6.0.1, ושקע החיבור הפיזי יהיה USB מסוג C התומך בטכנולוגיית טעינה מהירה. כמו כן, יכלול המכשיר חיישן טביעות אצבע שיותקן בצדו האחורי, בדומה לחיישן הממוקם בצורה מושלמת בנקסוס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עדשה כפולה./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שומר על ממדי ה-P8./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • וואווי
  • P9

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully