וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכבל הקסום הזה מתחבר גם לאייפון וגם לאנדרואיד

אילן גלר

3.3.2016 / 9:23

כמו כל דבר בחיים, יש טרייד-אוף ולא ניתן להשתמש בכבל הזה להעברת נתונים אלא רק לטעינה, אבל אם יש לכם גם מכשיר אנדרואיד וגם מכשיר של אפל, אתם תדעו להעריך את השיפור שהכבל מציע באיכות החיים

אם הן היו יכולות, יצרניות האלקטרוניקה הגדולות היו עושות הכול כדי שנישאר כבולים ונאמנים אליהם בכל קטגוריה אפשרית, אך כמובן שזה לא באמת קורה תמיד ורבים מבינינו מסתובבים עם סמארטפון אנדרואיד ואייפד של אפל - או להיפך. היתרון הוא שכך ניתן ליהנות מכל העולמות, אך החיסרון הוא החיבורים הפיזיים, המשמשים בעיקר לטעינה, מצריכים העמסת התיק במגוון כבלים, בעלי נטייה טבעית להסתבך ולהיקשר זה עם זה.

מוצר חדש בשם LMcable מציע פתרון: זהו כבל פורץ דרך, הכולל חיבור שמתאים גם למכשירי אנדרואיד (מיקרו-USB) וגם אייפון ואייפד (Lightning). איך זה ייתכן? צדו האחד של הכבל כולל חיבור USB רגיל, כמו כל כבל טעינה, אך צדו השני כולל פטנט חדש שניתן לתאר כראש מתהפך, המכיל בתוכו את שני סוגי החיבורים. מצדו האחד ניתן לחבר אותו למכשירי אפל ומהצד השני למכשירי אנדרואיד. בשל המבנה הייחודי הזה, הכבל אינו מסוגל להעביר נתונים, אך הוא בהחלט מספיק לצורך הטענת הסוללה.

קמפיין הקיקסטרטר של LMcable זוכה, שלא במפתיע, לפופולריות רבה. בתוך שעות ספורות בלבד הצליח הפרויקט לעבור את יעד המימון הצנוע, שנקבע ל-5000 דולרים, והוא עומד נכון לרגע כתיבת שורות אלו על סכום גבוה פי 12. אם אתם רוצים להזמין את הכבל, אתם עדיין יכולים. המחיר ליחידה אחת הוא 21 דולרים, ותוכלו לבחור בין ארבעה צבעים שונים.

כבל LMcable. אתר רשמי
הטוב משני העולמות./אתר רשמי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל כך פשוט./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זכה במימון מלא תוך זמן קצר./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully