וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Frontline Commando: זה כנראה המשחק החינמי הכי טוב שיש עכשיו לסמארטפון

13.3.2016 / 5:26

לרוב משחקים ברמה הזו יעלו לכם כסף, ולא רק רכישות מתוך האפליקציה; סדרת הכותרים של חברת Glu תהפוך אתכם לצלפים ותאפשר לכם להעביר שעות של הנאה מבלי לשבור את האצבעות ומבלי להשתעמם לרגע. אנחנו התמכרנו

צילום מסך

גיימרים רבים אינם לוקחים ברצינות רבה מדי משחקי מובייל, ומתייחסים אליהם בנימה מזלזלת, שנשמרה בעבר למשחקי ארקייד. אלא שבחסות הפלטפורמות הסלולריות, קיים כיום מבחר של משחקים איכותיים ומהנים במיוחד.

מרבית המשחקים, המוצעים בחנויות האפליקציות של גוגל ואפל, עולים בקלות מבחינת טכנית וגרפית על אלו שעמם גדלנו, אך במרבית המקרים מדובר באפליקציות יקרות, מעבר לדרישות הרכישה בתוך אפליקציה הקיימות במשחקים חינמיים.

כאן נכנסת לתמונה סדרת כותרי Frontline Commando מבית Glu, שלפחות מבחינתנו הוא המשחק החינמי הטוב ביותר כרגע לסמארטפון, או לפחות אחד השווים שבהם, בלי ספק. עם תג מחיר כזה באמת שאין שום סיבה שלא להתנסות בעצמכם, בעיקר אם אתם אוהבים את ז'אנר ה-FPS (יריות בגוף ראשון).

Frontline Commando היא אחד ממותגי הדגל של Glu, לצד משחקים כמו Defender & Dragons, Eternity Warriors ו-Contract Killer, ושולט ביד רמה בטבלאות הורדות האפליקציות בחנויות השונות.

פרונטליין קומנדו. צילום מסך
רואים את הצלף של האויב בחלון? השתמשו בכוונת./צילום מסך

המשחק המקורי יצא בשנת 2011, וכשנתיים לאחר מכן ראתה אור מהדורת D-Day המתרחשת על רקע המתקפה הנודעת של בעלות הברית בחוף נורמנדי בשנת 1944. המשחק נחשב לכותר Freemium, המוצע בחינם אבל לא נופל מכותרים בתשלום.

גם במהדורתו הטרייה יותר, Frontline Commando 2 החוזר ללוחמה מודרנית יותר, ומהדורת מלחמת העולם השנייה (WWII) של המשחק, מציעים גרפיקה תלת-ממדית משובחת, במשחק ירי-מגוף-ראשון בו תוכלו להצטייד במבחר כלי נשק (עד שניים שונים בכל פעם) בעלי יכולות שונות, אותן תוכלו לשדרג עם המשחק. התנועה על המסך חלקה, למרות הגרפיקה המפורטת, הסגנון נעים והוא כל כך מהנה שלא תוכלו להפסיק לשחק. בניגוד למשחקים דומים המבקשים מאתנו לחכות עד שהאנרגיה תתמלא, כל משימה גוזלת לא מעט זמן כך שתצטרכו להיות באמת מכורים כדי לנצל את מלאי האנרגיה ולרצות להמשיך לשחק מבלי לנוח קצת.

הממשק נוח מאוד לשליטה וברגע שתלמדו להשתמש ביעילות בכוונת הרובה תהפכו לצלפים ברמה עולמית. הסיפורים משתנים בין הכותרים השונים אבל בכולם תוכלו לשדרג את הדמות שלכם בפרטי לבוש ותחמושת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

כל קמפיין (זירת קרב) מורכב ממשימות קצרות, במהלכן אתם צוברים ממון ונקודות ניסיון. את נקודת המבט התלת-ממדית של הלוחם שלכם תוכלו להתאים בתנועת אצבע שתשלוט על כיוון המצלמה, בעוד חבריו לחוליה יפעלו באופן ממוחשב כנגד גלי המתקפות מפניהן תתבקשו להגן.

בניגוד לכותרים אחרים, המוצעים בחינם, כאן תוכלו להשיג את השדרוגים השונים, ובהם כלי נשק נוספים, ערכות עזרה רפואית, רחפנים ועוד, שיקלו על המשחק ויאפשרו לכם להשלים משימות לא רק בתשלום, אלא גם בעבור זהב שתוכלו לאסוף לאורך המשחק, לאט ובחריצות.

היקרים ביותר שבשדרוגים דורשים זהב, ולמרות שניתן לקנות גם אותו יש מקום לשאפו ל-Glu שבחרה לתגמל שחקנים משקיענים וטובים באופן כזה, שניתן להשלים את המשחק ללא ביצוע של רכישה אחת בלבד (לא קל אבל אפשרי), בלי להרגיש שאתם נלחמים בטחנות רוח ללא סיכוי לנצח כמו במשחקים דוגמת Boom Beach ו-Clash of clans.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully