וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לצפייה: מבחני התעללות בגלקסי S7 החדש

אילן גלר

7.3.2016 / 7:34

אם אתם חובבי סמארטפונים מושבעים, כנראה שמבחן הריסוק והעינויים הנוספים שעובר המכשיר הזה יגרמו לבטן שלכם להתכווץ. מצד שני, הנייד הזה מספיק קשוח כדי להתמודד כמעט עם הכול

צילום מסך

הגלקסי S7 החדש של סמסונג עדיין לא הגיע למדפי החנויות ברוב העולם, אך הבלוגר JerryRigEverything, שהצליח להשיג אותו, כבר החל להעביר אותו מסכת עינויים, כמיטב המסורת בשנים האחרונות ברשת. מבחני העמידות המאולתרים, אותם תוכלו לראות בסרטון, כוללים ניסיונות לשרוט את הזכוכית הקדמית והאחורית של ה-S7, ניסיון להמיס את הזכוכית באמצעות מצת, וגם ניסיונות לכופף את המסך כדי לבחון האם חוזר סיפור ה-"בנדגייט" של אייפון 6.

התוצאות מרשימות למדי, גם בהשוואה למכשירי דגל אחרים. ה-S7 עבר את מבחן השריטות בהצלחה מרובה, עם רמת אבטחה הקרובה לזו של זכוכית קוורץ. אם לשפוט לפי המבחן הזה, תוכלו להניח את המכשיר בכיס לצד מפתחות או מטבעות כסף וסביר להניח שלא יקרה לו דבר. גם המצית לא הצליח לגרום לשום נזק ואפילו לא הביא לכיבויו של המכשיר, בזכות מארז האלומניום האיכותי ומערכת קירור פנימית משוכללת.

במבחן הכיפוף, התוצאות טובות אם כי לא מושלמות. לאחר ניסיונות מרובים נשבר לבסוף החיבור בין מארז המכשיר לכיסוי האחורי שלו, מה שיגרום כנראה לפגיעה משמעותית בעמידותו של ה-S7 בפני מים ואבק (דירוג IP68 הגבוה ביותר).

למרות הכול, המכשיר נותר שמיש לחלוטין, ואף קשה להבחין בתוצאות הכיפוף במבט חיצוני. השורה החתונה, אם כן, היא כי מדובר באחד הסמארטפונים האיכותיים בשוק, לפחות בכל הנוגע לאיכות החומרים ורמת הרכבתם. ואחרי שבילינו איתו כמה ימים, אנחנו יכולים לאשר שהוא גם אחד המכשירים האיכותיים מכל שאר הבחינות.

מבחן התעללות S7. צילום מסך
עמד בגבורה בניסיון ההצתה./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully