וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך למחוק את כל היסטוריית השימוש שלכם משרתי גוגל? מדריך

אילן גלר

8.3.2016 / 7:44

ענקית הטכנולוגיה האמריקנית חולשת על שירותים מקוונים רבים, ואוגרת את הפרטים האישיים שלכם, לצד חיפושים שעשיתם, מקומות שביקרתם בהם ועוד. כך תפסיקו לעדכן את גוגל בשוטף ותמחקו את מה שיש להם עליכם

גוגל מפות. ShutterStock
אתם מחפשים, גוגל עוקבת./ShutterStock

נמאס לכם שענקית הרשת והטכנולוגיה, גוגל, יודעת ומתעדת כמעט כל דבר שאתם עושים באינטרנט, וגם איפה ומתי בדיוק עשיתם אותו? קיימת דרך להפסיק באופן מידי את המעקב הצמוד הזה, וגם למחוק את כל היסטוריית הרשת שלכם השמורה אצל גוגל, כך שלחברה - לפחות בתיאוריה - לא יהיה שום מושג מי אתם. כלומר, עד שתמשיכו לשלוח לה נתונים מהמחשב, מהסמארטפון ומהכרומקאסט שלכם.

כדי להפסיק את העדכון השוטף של גוגל בחיפושים שלכם (כמו גם באילו סרטונים אתם צופים ביוטיוב), עליכם להיכנס לעמוד "החשבון שלי" (My Account) בקישור הזה. בחרו בתפריט המידע האישי (Personal Info and Privacy) ולאחר מכן ב-Account Controls. כאן תמצאו כמה כרטיסים ובהם אפשרות לכבות את שמירת המידע אודות השימושים שלכם בשירותי גוגל השונים. לחיצה על הלינק "נהל היסטוריה" יראה לכם בדיוק את הפעולות שביצעתם, שנשמרו בארכיון גוגל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צריך לבטל מעקב בכל כרטיסיה בנפרד./מערכת וואלה!, צילום מסך

רוצים למחוק את כל היסטוריית השימוש שלכם בגוגל? כנסו לעמוד הזה, לחצו על סמל שלוש הנקודות המופיע מצד ימין למעלה, ובחרו ב-Delete Options ואז ב-Advanced. במסך הבא עליכם לבחור כטווח זמנים את האפשרות "הכול" (All Time), ואז להקיש פעמיים על הכפתור Delete.

שימו לב כי מחיקת כל המידע משרתי גוגל עלולה לגרום לתוצאות החיפוש שלכם להיות הרבה פחות מדויקות, ומנגנון ההמלצות של יוטיוב יהפוך לחסר תועלת. הפרטיות שלכם היא המחיר שאותו גוגל דורשת תמורת שירות טוב יותר, וזה בסדר גמור להחליט שאתם דווקא מוכנים לשלם אץ המחיר הזה, כל עוד אתם מודעים לכמות המידע הנשמר אודותיכם בשרתים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפשר למחוק הכול במכה./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully