וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלף לרשת: האם כך ייראה אייפון SE שייחשף החודש? צפו

8.3.2016 / 9:08

חרושת של שמועות מלווה את השבועות לקראת השקתו של האייפון שאמור להיות החולייה המקשרת בין היכולות של אייפון 6 למסך הקטן והאהוב של אייפון 5. סרטון שדלף לכאורה מהמפעל בסין מאשר רבות מהשמועות

צילום מסך

לפי השמועות, בתאריך 15 במרץ אפל צפויה לחשוף דגם חדש ומסקרן, המשלב את המסך הקטן (4 אינץ') שחובבי החברה אהבו כל כך יחד עם פיצ'רים ויכולות מתקדמות של אייפון 6 ואייפון 6S. המכשיר, שהיה אמור להיקרא אייפון 5SE ייקרא לפי השמועות רק iPhone SE ("מהדורה מיוחדת" - Special Edition).

אפל הורידה את המספר מהדגם כדי שלא לגרום לאנשים לחשוב בטעות שמדובר ביורש לדגם ה-6S היקר והעדכני, שעדיין נמכר היטב. ממשיכו - שייקרא לפי כל ההערכות אייפון 7 - יוכרז במיטב המסורת כנראה בעונת הסתיו.

הסרטון החדש שהודלף, ככל הנראה ממפעל פוקסקון הסיני שמייצר את המכשירים עבור אפל, מראה שהמכשיר החדש מזכיר בעיצובו את דגם אייפון 5S, אך עם קווים מעוקלים מעט יותר, אלא שהפעם יכלול המפרט מצלמה משופרת ומעבד חזק יותר. אם ההדלפה נכונה זו יהיה דגם האייפון הראשון שמשוחרר בלי ספרה בשמו, והוא יכלול מעבד A9 שיציע שיפורי ביצועים משמעותיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקישקע של ה-SE, לפי ההדלפה הקודמת./מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד יציע המכשיר החדש רכיב NFC לתשלום ב- Apple Pay, רכיב M9 למעקב אחר פעילות גופנית ועוד פיצ'רים מבית אפל. תותקן בו מצלמת 8 מגה-פיקסל משודרגת, לצד קישוריות בלוטות', Wi-Fi וכמובן תקשורת סלולרית.

לפי ההדלפה האחרונה ה-SE יצויד בסוללת 1,642 מילי-אמפר לשנייה; לכאורה חלשה אבל תסמכו על אפל שהם לא ישחררו מוצר שלא עומד לפחות בציפיות המינימליות של עבודה במשך יום שלם. טכנולוגיית החיסכון בסוללה כנראה תפצה על הפער וכמובן שהמסך המוקטן יזלול הרבה פחות אנרגיה.

אייפון SE צפוי להימכר בנפחי אחסון של 16 או 64 גיגה-בייט כבר במהלך חודש הבא, מ-18 במרץ לפי הדיווח. הוא יוצע בגוון הוורוד-זהוב ומחירו צפוי לעמוד על כ-490-550 דולרים (כ-1,900-2,150 שקלים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully