וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלף לרשת: האם כך ייראה מכשיר הדגל החדש HTC 10?

אילן גלר

7.3.2016 / 11:32

ענקית הסלולר מטאיוואן מנסה שוב להיחלץ מהמשבר אליו היא נקלעה לפני כשנתיים, בעזרת עיצוב חדש, מיתוג חדש ומפרט מרשים מאוד. האם הפעם המשתמשים יחזרו לחבק את HTC?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נפטרו מהאות M בשם הדגם./מערכת וואלה!, צילום מסך

יצרנית הסמארטפונים הטאיוואנית HTC בחרה שלא להתייצב מול הענקיות סמסונג ו-LG בתערוכת המובייל של ברצלונה, אלא להציג את מכשיר הדגל החדש שלה באירוע נפרד, שייערך בעוד כמה שבועות. אם אתם סקרנים לגבי מראה המכשיר החדש, אינכם חייבים לחכות עד ההכרזה הרשמית, שכן תמונות והדמיות מפורטות למדי של הסמארטפון המסקרן הודלפו לרשת.

המכשיר החדש, HTC 10, מציג עיצוב שונה מזה של קודמו ה-M9. בצדו הקדמי לא תמצאו את הרמקולים הבולטים, שאפיינו את דגמי העבר של HTC, אלא כפתור בית המשלב בתוכו חיישן קורא טביעות אצבע. גם גב המכשיר מעוצב בקווים מינימליים, והוא מעוגל במקצת כך ש-HTC 10 דק יותר בקצותיו. התוצאה המתקבלת נראית כמכשיר דק ואיכותי, גם אם לא מקורי במיוחד.

באשר למפרט, ה-HTC 10 מצויד במעבד Snapdragon 820 מתקדם מתוצרת קוואלקום, 4 גיגה של זיכרון RAM, מצלמה אחורית באיכות 12 מגה-פיקסל וחיבור טעינה מהיר USB מסוג C. גודל המסך 5.15 אינץ' - קטן מזה של רוב מכשירי הדגל בגזרת האנדרואיד, אך באיכות QHD מרשימה. בכל שנה מחדש ממתינים מעריצי HTC למכשיר החדש שיציל את המותג מהמשבר אליו הוא נקלע לפני כשנתיים; האם זהו הסמארטפון שיעשה את העבודה? ימים יגידו.

  • עוד באותו נושא:
  • htc

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully