וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל פותחת את רשת הסלולר שלה לכל הלקוחות

יניב אביטל, Geektime

8.3.2016 / 10:09

רשת התקשורת של ענקית הטכנולוגיה מעמק הסיליקון, Fi, זמינה עכשיו לכל המשתמשים ללא צורך בהזמנה. הרשת מציעה מהירות גלישה בדור הרביעי, מודל תימחור הוגן גם בחו''ל, הצפנה ועוד צ'ופרים נוספים

יח"צ - חד פעמי

לפני כ-10 חודשים השיקה גוגל את פרויקט Fi, שירות הסלולר שלה. מאז פעלה הרשת במתכונת שהזכירה בטא עם איזור כיסוי מוגבל יחסית והצורך בהזמנה, כדי להצטרף לשירות. עתה מסירה גוגל את החסמים הללו, והרשת, שמציעה מודל חיוב וטכנולוגיה מסקרנים למדי, זמינה עכשיו לכל תושבי ארצות הברית.

פרויקט Fi, הרשת של גוגל, מציעה מודל פעולה שונה משאר ספקיות הסלולר. הרשת פועלת כ-MVNO, כלומר מפעיל וירטואלי, שרוכב על תשתית של חברת סלולר קיימת, כמו למשל וואלה! מובייל.

הרשת, מציעה כמה פיצ'רים ייחודיים: הראשון הוא חיוב המבוסס באופן מדויק על צריכה; בישראל אנחנו אמנם רגילים לחבילות "הכל כלול", אולם בארה"ב חברות הסלולר גובות לא מעט כסף עבור חבילות התקשורת שלהן עם חיוב על דקות שיחה או שימוש בדאטה, גם אם הלקוח לא השתמש בכל נפח הגלישה שלו. כך שלמשל אם לקוח מסויים השתמש ב-1.2GB גלישה בחודש, במפעילות כמו Verizon הוא ישלם על 2GB, בעוד שברשת של גוגל הוא ישלם בדיוק על הצריכה בפועל שלו.

פרויקט FI.
חינם לכולם! כלומר אם יש לכם נקסוס.

עוד פיצ'ר של הרשת הוא החיבור לרשתות WiFi ולרשתות סלולריות: הרשת מאתרת אוטומטית את החיבור המהיר ביותר עבור הלקוח, בין אם זה של אחת מהשותפות של גוגל או אם זה רשתות WiFi ציבוריות או פרטיות. הרשת גם נעזרת ברשתות WiFi, כדי להעביר דרכן את השיחות והגלישה של הלקוח, וכך לצמצם עוד יותר את החשבון החודשי שלו.

כך גם יכול הלקוח לטוס מחוץ לארה"ב ולהישאר עם המספר שלו ולהמשיך לדבר כרגיל, כשמחירי הגלישה ב-120 מדינות (כולל ישראל) הם בדיוק אותם מחירים שהלקוחות משלמים באמריקה ועומדים על 10 דולר ל-1GB.

משתמשים שהתנסו בשירות בעשרת החודשים האחרונים מספרים כי שירות הלקוחות של הרשת, שזמין במייל, בשיחה או בצ'ט נהנה מזמני תגובה מהירים במיוחד.

חשוב לזכור שהלקוחות חייבים להשתמש בסמארטפון מסדרת נקסוס של גוגל, התומך בשירות: נקסוס 6P, נקסוס 5X או נקסוס 6 משנה שעברה.

פורסם במקור באתר גיקטיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully