וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג אובר חשוד שזייף קיא כדי לגבות תעריף מוגזם

אילן גלר

9.3.2016 / 7:55

כשמרידית' מנדל מניו יורק קיבלה את חשבון הנסיעה (19 דולר) בתוספת "עמלת ניקוי" (200 דולר) היא מיהרה להתלונן על הונאה; ומתברר שזה ממש לא הפעם הראשונה

צילום מסך

מרידית' מנדל, תושבת ניו-יורק, היא משתמשת קבועה בשירות ההסעות החברתי Uber. לפני כמה שבועות היא החליטה להשתמש באפליקציה, אחרי לילה של בילויים מחוץ לבית, על מנת לשוב לדירתה. לטענתה, הנסיעה עברה ללא אירועים מיוחדים, אלא שבבוקר גילתה בחשבונית שנשלחה לתיבת המייל שלה כי בנוסף לעלות הנסיעה - 19 דולרים - צורפו לחשבון גם "עמלת ניקוי" בסך 200 דולרים.

נהג אובר שהסיע אותה, העונה לשם מוחמד, צרף גם תמונה שבה תיעד לכאורה את הלכלוך שהיא השאירה לרכב - שלולית קיא לא סימפטית במיוחד, אלא שהיו רק שתי בעיות קטנות בצילום הזה: הקיא המתועד בו יכול להיות מזויף בקלות, ובעיקר חשודה העובדה שהוא הותז על תא הכפפות, מול מושב הנוסע הקדמי בעוד שאף אחד מהנוסעים באותה נסיעה לא ישב שם.

חשד נוסף העלו הגולשים שטענו כי הלכלוך מרוכז רק בחלקים של הרכב שקלים יחסית לניקוי ולא על ריפודים. לאחר שהתלוננה, הושב למרידית' מלוא הסכום, אם כי לא ברור אילו צעדים נקטה Uber כנגד הנהג עצמו.

"זה עצבן אותי מאוד כשהבנתי שמדובר למעשה בהונאה", סיפרה מרידית'. "בתחילה ניסיתי לתת להם ליהנות מהספק, אבל אז הבנתי שזו רמאות ושכל הכסף הזה מועבר ישירות לנהגים". זו אגב לא הפעם הראשונה בה נוסעים מתלוננים על קנסות ניקוי וקיא מזויף; מקרים דומים התרחשו בחודשים האחרונים בלוס-אנג'לס שבקליפורניה ובטמפה שבפלורידה. בכל המקרים הללו, החזירה Uber את סכום החיוב לנוסעים לאחר הגשת התלונה.

הונאה באובר. צילום מסך
איכס./צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • UBER
  • הונאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully