וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך לגרום לאייפון להקליד את הפרצוף הזה בלחיצה?

אילן גלר

8.4.2016 / 5:01

אייקוני אימוג'י רבים זמינים לרובנו בלחיצת כפתור אחת על מקלדות האימוג'י המותקנות באפליקציות המסרים, אבל ה-"Shruggie" הפופולרי קצת מורכב יותר. כך תהפכו אותו לזמין בקלות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אנ'לא יודע./מערכת וואלה!, צילום מסך

אחד האימוטקונים הטקסטואליים הפופולריים ביותר בעולם הוא ה-"Shruggie" - \_(ツ)_/ - שמתאים למספר רחב של סיטואציות ותגובות, ומשמעותו "משיכת כתפיים". החיסרון הוא, כמובן, שמדובר באימוטיקון מורכב למדי, מה שגורם לרוב המשתמשים פשוט לחפש אותו בגוגל ולהעתיק אותו במקום להקליד אות אחר אות במקלדת הווירטואלית; גם זה לא פתרון אידיאלי.

אם אתם גם רוצים להתחיל להשתמש באימוטיקון הזה באלגנטיות, קבלו טיפ טוב יותר: למדו את המקלדת של האייפון לכתוב את האימוטיקון החביב בכל פעם שתכתבו את המילה Shruggie על המסך. איך עושים זאת? קיימת אפשרות מובנית במערכת ההפעלה בשם "החלפת טקסט" (Text Replacement), שעושה בדיוק את המטלה הזו. תמצאו אותה בלחיצה על האפשרות "הגדרות כלליות" (General) בתפריט ההגדרות של iOS, ולאחר מכן לחיצה על אפשרויות המקלדת (Keyboard).

כדי להוסיף קיצור חדש, לחצו על סמל הפלוס (+), הדביקו את ה-"Shruggie" המפורסם פעם אחת בשורה הראשונה שבמסך הזה, ובשורה השנייה הקלידו את הקיצור הטקסטואלי שאתם מעוניינים לכתוב כדי ליצור את הפרצוף (אורך הקיצור נתון לבחירתכם, עד מינימום של שתי אותיות). לחצו על "שמירה" (Save) - וסיימתם. מרגע זה, הקלדת הקיצור שבחרתם תביא מיד להחלפתו באימוטיקון \_(ツ)_/. כמובן שבאותה דרך תוכלו ליצור כל קיצור הקלדה אחר שעולה על דעתכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully