וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגולשים תרמו כסף לקניית גיטרה חדשה לישי מונטגומרי

9.3.2016 / 9:36

הגולשים ששמעו על הצעיר שניטרל את המחבל אמש ביפו, בעזרת הגיטרה שלו, מיהרו לתרום סכומים קטנים שהצטברו במהרה וכיסו את מטרת הקמפיין תוך כמה שעות

המחבל בשטר מסאלחה מקלקיליה יצא אמש למסע דקירות רצחני ברחבי יפו עד שנורה למוות בידי שוטר. זמן קצר לאחר מכן התגלה כי ישי מונטגומרי, בן 26 מתל אביב, הצליח לנטרל את המחבל עד שהגיע השוטר - בעזרת הגיטרה שלו, שהתנפצה בעת העימות.

כמה שעות לאחר מכן עלה לאוויר קמפיין מימון המון באתר gofundme.com, על ידי גולש בשם אד דביר, שקרא לגולשים לתרום סכומים קטנים ולהתגייס לרכישת גיטרה חדשה עבור מונטגומרי.

הפרויקט, תחת השם "Guitar Hero", הציב יעד צנוע של 2,000 דולרים ונכון לשעה זו הסכום בקופה הגיע כבר ל- 2,269 דולרים, שנתרמו על ידי 114 אנשים תוך 11 שעות.


התרומות נעות בין סכומים של 5-35 דולרים ולפי השמות של התורמים, נראה שרובם דווקא לא מישראל. הסבר אחד לכך הוא שקורבן הרצח בטיילת ביפו היה תייר אמריקני שטייל עם אישתו, שנפצעה גם מדקירות.

"ישבתי לנגן בגיטרה ואז שמעתי צעקות מהצד השני של הרחוב", תיאר מונטגומרי. "ראיתי אדם רץ לעברי עם סכין, רצתי לעברו עם הגיטרה וניפצתי לו אותה על הראש. הוא היה כל כך המום ולא ידע מה לעשות עם עצמו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עברו את הסכום./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully