וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרג רחפן בשווי אלפי דולרים עם אופנוע-ים. צפו

אילן גלר

10.3.2016 / 9:40

אם הייתם שואלים חובבי רחפנים אילו סכנות עומדות בפני כלי הטיס הקטנים כשהם באוויר, כנראה שלחטוף מכה מגחון של אופנוע-ים לא יהיה בראש הרשימה; אבל זה בדיוק מה שקרה בתחרות בניו-זילנד

צילום מסך

(אם אתם לא יכולים לחכות, דלגו לדקה 3:53 בסרטון)

מדי שנה נערך בניו-זילנד פסטיבל בשם Freeride, המוקדש לביצוע פעלולים עוצרי נשימה עם אופנועי-ים. זה המקום לראות את הרוכבים המוכשרים ביותר מבצעים את המהלכים המדהימים ביותר, ועל כן הגיע לשם גם הצלם, גיא מארק, בכדי לתעד את המקצים השונים.

אלא שמה שהתרחש בפועל הוא כנראה הדבר האחרון שציפה לו - במקום שיחזור הביתה עם צילומים מרהיבים, נאלץ גיא מרק להתקפל לאחר שציוד הצילום היקר שהביא עמו נהרס. הרגע בו הרחפן היקר שלו הושמד על ידי אופנוע ים תועד היטב בסרטון וידאו.

מחיר הרחפן של גיא מארק, מדגם dji Inspire, עומד על כ-3,000 דולרים; מארק הטיס אותו למיקום אטרקטיבי לצד הרוכבים, אלא שחוסר מזל משווע הביא להתנגשות אווירית שקטעה את הפעלול, וגם הביאה לחיסולו של כלי הטיס הקטן, שאיבד את אחד ממנועיו ושקע במים. הרוכב, לפחות, יצא מהתאונה ללא פגע.

התקווה האחת שעוד נותרה למארק היא שהרחפן שלו ימצא את דרכו בסופו של דבר לחוף, וניתן יהיה לשחזר מתוכו את צילום הפעלול עד לרגע התאונה; וגם את התאונה עצמה והצניחה לים, שללא ספק יהפכו לתכנים ויראליים בזכות עצמם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בול פגיעה./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully