וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום האישה הבינלאומי- הסיפורים החמים השבוע בפייסבוק

10.3.2016 / 9:52

יום האישה הבינלאומי, גל הטרור, שי חי, בני ציפר / ועידת הארץ לתרבות, חוק הספרים. וגם: פי כמה שי חי יותר מעניין את הגולשים יותר מהתכנית "האח הגדול" עצמה?

סיכום השבוע בפייסבוק. חברת VIGO,
חמשת הנושאים הכי חמים השבוע בפייסבוק./חברת VIGO

חמשת הנושאים הכי חמים השבוע בפייסבוק היו: יום האישה הבינלאומי, גל הטרור, שי חי, בני ציפר / ועידת הארץ לתרבות, חוק הספרים.

גם השבוע מדדנו, בעזרת חברת Vigo, את הדופק של החברה הישראלית דרך הפוסטים, התמונות והתגובות שפורסמו בפייסבוק. יום האישה הבינלאומי, ההתגברות של הטרור והאח הגדול משכו השבוע את רוב תשומת לבם של הגולשים, וגרמו לנושאים שעניינו אותנו בתחילת השבוע - כגון בני ציפר, ועידת הארץ לתרבות, חוק הספרים, הבחירות בארה"ב, גמר הישרדות ועוד - לזכות לנתח חשיפה מצומצם. זו הוכחה נוספת למידת הדינמיות של הרשת החברתית והצימאון הקולקטיבי לעדכונים האקטואליים.

סיכום השבוע בפייסבוק. חברת VIGO,
פופולריות ראש הממשלה לנוכח גל הטרור המתחדש./חברת VIGO

גל הטרור

התחזקותו של גל הטרור ביממה האחרונה הגבירה משמעותית את השיח; לצד תגובות של פחד ודאגה, בעיקר מהציבור התל-אביבי, נרשמה ביקורת נרחבת כנגד ראש הממשלה נתניהו, הן מימין והן משמאל. מנגד, כאלף גולשים העדיפו להתמודד עם התחדשות הטרור באמצעות הומור, בעיקר על עצירת מחבלים באמצעות גיטרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

שי חי

גיבור האח הגדול מעורר עניין ברשתות החברתיות, פי 2.5 מהתכנית עצמה. גולשים רבים מתייחסים לשי חי באופן רגשי ועוצמתי ומתווכחים האם הוא אמור להגיע לגמר או שהגיע זמנו לצאת מהבית.

סיכום השבוע בפייסבוק. חברת VIGO,
העיסוק ביום האישה ברשת החברתית./חברת VIGO

יום האישה הבינלאומי

יום האישה זכה השבוע לחשיפה חסרת תקדים ברשת, ב-27,000 שיחות שונות - פי ארבעה מאשר בשנה שעברה. ניתוח השיח מראה ש-70 אחוזים מהדיון כלל לא עסק בנושאים של שוויון מגדרי אלא בפרסומי מתנות לנשים ובהומור ציני (מצד גברים ונשים) על קיומו של היום הזה.

עם זאת, לאורך היום פורסמו 8,000 שיחות שכללו התייחסות לעשרות מחוות מרשימות שנעשו ברשת ומחוצה לה, כשהבולטות ביותר היו הדודל של גוגל, קמפיין #אמיצות2016 של עיתון "לאשה", הסרטון #יותר נשים של נעמ"ת, החולצות של ויצ"ו והמיצג האמנותי בשדרות רוטשילד. גולשים רבים ניצלו את יום האישה כדי לפרסם פוסטים על האישה שחשובה להם: אם, אחות או אישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully