וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עב"ם נוסף בצורת סיגר ענק תועד ליד תחנת החלל הבינלאומית. צפו

אילן גלר

14.3.2016 / 11:01

ציידי חוצנים בכל העולם אוספים לא מעט עדויות על חלליות בצורת סיגר, וגם לבלוגר סקוט סי. וורינג לא היה ספק מה הוא רואה בעת שבחן את השידור החי מאחת המצלמות החיצוניות של תחנת החלל

צילום מסך

סקוט סי. וורינג, עורך הבלוג "UFO Sighting Daily", העביר ערב שקט בביתו, תוך צפייה בשידור החי מאחת המצלמות המותקנות על תחנת החלל הבינלאומית, כשלפתע אורו עיניו; נגלה מולו אחד המראות המפעימים של חייו - לצד התחנה, הבחין וורינג בבירור בחפץ דמוי צילינדר, המשייט לו במרחק של כמה עשרות מטרים מהלוחות הסולאריים, במהירות זהה לכאורה לזו של התחנה.

המפגש בין התחנה ובין החפץ, שלדעת סקוט אין כל ספק כי מדובר בחללית של חוצנים, נמשך כדקה אחת ולאחריה המסך הפך כולו לכחול. "זה מה שקורה כשבנאס"א מבינים שחללית חוצנים צולמה במצלמה המשדרת לציבור", מסביר עורך הבלוג. "הם מיד קוטעים את השידור למשך כמה דקות. האם אתם חושבים שלווין שייט כל כך קרוב לתחנה, או שמדובר בחוצן? תגידו לי אתם".

אולם בין המגיבים לסרטון, יש כמה גולשים הסבורים שהתיאוריה של סקוט אינה בדיוק ההסבר הכי הגיוני ביקום. "עוד לפני שהמסך נהפך לכחול, הצילינדר שדיברת עליו נבלע לתוך כדור הארץ. זה נראה כמו השתקפות", כתב אחד המגיבים. "זו פשוט השתקפות על עדשת המצלמה"' חיזק מגיב אחר. קשה להאמין שתגובות כאלו יגרמו לוורינג להפסיק לפרסם סרטוני קונספירציה שכאלו ברשת, אבל לפחות הוא משיג את מטרתו ומעורר דיון בנושא.

עבם ליד תחנת החלל. צילום מסך
השתקפות או חללית חוצנים? מה שבטוח, זה עדיין עצם בלתי מזוהה./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully