וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

vTime - הרשת החברתית הראשונה במציאות מדומה

אילן גלר

16.3.2016 / 6:33

היה ברור לכולם שזה רק עניין של זמן עד שמפתחים ינצלו את הפופולריות של המציאות המדומה כדי לנסות ולחבר אנשים מרחבי העולם. אמנם הממשק בסיסי, והגרפיקה לא משביעת רצון, אבל זו רק ההתחלה

צילום מסך

בעקבות ההתלהבות המחודשת ממציאות מדומה (VR), זה היה רק עניין של זמן עד שיזם זריז ינצל את הטכנולוגיה ליצירת אפליקציה המאפשרת למשתמשים לפגוש זה את זה בעולם הווירטואלי. vTime היא כנראה התוכנה המסחרית הראשונה המוקדשת כולה ליצירת זירות מפגש במציאות מדומה, אליהם יכולים להיכנס משתמשים תחת מעטה דמותם הווירטואלית (האווטאר שלהם) ולשוחח זה עם זה.

כדי להשתמש באפליקציה, יהיה עליכם להצטייד במשקפי המציאות המדומה של סמסונג, ה-Gear VR, או ב-Google Cardboard - וכמובן בסמארטפון מבוסס אנדרואיד תואם. vTime מציעה מגוון רחב של מקומות מפגש מסקרנים, כמו מסיבה פריזאית, סיפונו של מטוס פרטי, חוף ים טרופי ואפילו תחנת חלל במסלול סביב כדור הארץ.

רשת חברתית מציאות מדומה. צילום מסך
קר קצת, לא? מפגש וירטואלי בקוטב./צילום מסך

הגרפיקה פשוטה יחסית, בוודאי בהשוואה לכמה ממשחקי הווידאו החדשים, אך זו רק ההתחלה. פייסבוק, הרשת החברתית הפופולרית בעולם, מאמינה כל כך במציאות מדומה עד שדאגה לרכוש את אחת היצרניות המובילות בתחום (Oculus) ומייסדה, מארק צוקרברג, אף הכריז בכנס ברצלונה האחרון כי מבחינתו זה העתיד.

אין ספק כי במהלך החודשים הקרובים נראה עוד לא מעט אפליקציות שכאלו, המאפשרות לנו להיפגש עם חברים במיקומים אקזוטיים, מבלי לקום מהספה, אך האקשן האמיתי יתחיל ברגע שמשחקי התפקידים יזכו לאפליקציות חדשניות שיסחפו את המשתמשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully