וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיבור או עבריין? שיבש את הקליטה ברכבת כדי שיהיה לו קצת שקט

אילן גלר

15.3.2016 / 7:39

אחרי תלונות רבות על שיבושים בקליטת הסלולר ברכבת מסוימת, ערכה משטרת שיקגו תרגיל עוקץ ועצרה אדם שעשה את מה שכולנו חשבנו עליו

מערכת וואלה!

במהלך השבועות האחרונים, דיווחו נוסעים רבים במערכת התחבורה הציבורית של העיר שיקגו על הפרעות בקליטת הרשת הסלולרית במהלך נסיעות ברכבת. ניסיונות שונים לפתרון התקלה לא הועילו, עד שהמשטרה קיבלה לידיה תיעוד מצולם של אחד הנוסעים אוחז במכשיר גדול ומסורבל, שמזכיר במידת מה נתב אינטרנט אלחוטי.

לדברי עדים שנסעו באותה רכבת, ברגע שאותו נוסע לחץ על כפתור במכשיר שאותו הוא נשא, כל שיחות הסלולר בקרון התנתקו. המידע הזה הוביל למבצע עוקץ ולמעצרו של דניס ניקול, רואה חשבון בן 30, שלא היסס גם בפעם ההיא להפעיל את מכשיר חסימת הסלולר, מבלי לדעת שהאדם שישב לידו היה למעשה שוטר סמוי.

חשוב לציין כי חוסמי תדרים כאלה נמכרים בארה"ב בסכומים של כמה מאות דולרים, למרות שהפעלתם אסורה לפי החוק - בוודאי במקום ציבורי. לדברי פרקליטו של דניס, מטרתו הייתה בסך הכל להשיג מעט שקט ושלווה במהלך נסיעותיו. "הוא אולי היה אנוכי וחשב רק על עצמו, אך לא היו לו כוונות זדון", טען מול השופט.

למרות שלכאורה מדובר בעבירה קלה, פריצה לתדרי תקשורת זה לא נושא שלוקחים בקלות ראש ועושה רושם כי דניס ניקול לא יחמוק מעונש חמור, בין השאר מפני שזו אינה הפעם הראשונה שלו. בשנת 2009 כבר הודה רואה החשבון חובב השקט בעבירה דומה, אז הסתפקו הרשויות באזהרה בלבד והחרמת ציוד החסימה שלו. הפעם, כך נראה, יאלץ דניס לשלם קנס גבוה למדי, ואולי אף יבלה כמה חודשים בכלא.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש פה מישהו לידי עם מכשיר מוזר. הלו? הלו?! הלו?!!/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully