וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילד הזה הוא אלוף העולם בהטסת רחפן מרוץ

אילן גלר

15.3.2016 / 8:50

ה-World Drone Prix, שנערך השבוע בדובאי, הוסיף לא מעט יוקרה לספורט שצובר תאוצה בשנים האחרונות; ספורט המשלב כישורים ספציפיים המאפשרים גם לבן 15 להפוך לאלוף העולם

צילום מסך

ענף ספורט חדש-יחסית בעולם, הצובר פופולריות מדי יום, הוא הטסת רחפני מרוץ. כבר לא מדובר רק בתחביב צדדי, אלא בקריירה של ממש עבור הספורטאים המוכשרים ביותר בתחום. ומאחר שהמתחרים לא נדרשים לכישורים פיזיים יוצאי דופן על מנת להפעיל את הרחפנים המהירים גם מבנה הגוף או הגיל אינם משנים. ולראיה - אלוף העולם בהטסת רחפני מרוץ הוא לוק בניסטר, בן 15 בלבד.

בניסטר הצליח להביס יותר מ-150 קבוצות מכל העולם בטורניר בין-לאומי שנערך לאחרונה בדובאי. בגמר התמודד לוק מול הקבוצה הביתית, Dronetek, והצליח לנצח גם לפני שגרף את הפרס הראשון בסך 250,000 דולרים. גם יתר המתמודדים לא יצאו מהאירוע בכיסים ריקים, שכן סך הפרסים הכולל בטורניר עמד על יותר ממיליון דולרים לזוכים במקצים השונים.

כדי לצלוח בהצלחה את המסלול המעגלי באורך 591 מטרים, של ה-World Drone Prix, המתמודדים מרכיבים משקפי מציאות מדומה ומנווטים את הרחפן כאילו הם היו בתוכו. זו חווייה הדורשת תיאום עין-יד ברמה גבוהה מאוד אך זו הדרך היחידה כיום לעבור 12 סיבובים מהירים מבלי להתרסק, מאחר ורחפני המרוץ מהירים הרבה יותר מהרחפנים המסחריים המוכרים.

בדובאי מכתירים את האירוע כהצלחה גדולה, וכבר מתחייבים לחזור עליו בשנה הבאה. טורנירים בין-לאומיים נוספים צפויים גם לצוץ, בהם אחד שכבר הוכרז וייערך בחודש אוקטובר הקרוב בהוואי. רוצים להצטרף לחגיגה? כל מה שאתם צריכים הוא רחפן בשווי של כמה אלפי דולרים, הרבה אימונים ומהירות תגובה שלא הייתה מביישת טייס קרב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully