וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא לילדים: איפה אפשר להשיג פורנו חינם במציאות מדומה?

אילן גלר

15.3.2016 / 9:13

טכנולוגיית המציאות המדומה הופכת לסטנדרט במהירות, וגם לתעשיית הפורנו יש תרומה לכך; רוב התכנים היום מוצעים בתשלום, אבל יש דרך להתנסות בחוויה גם בחינם

צילום מסך

(בסרטון: אנשים מתנסים לראשונה בפורנו במציאות מדומה)

אם יש משהו אחד חיובי שאפשר לזקוף לזכות תעשיית הפורנו, ואין לגביו עוררין, זו העובדה שכל טכנולוגיה חדשה שאומצה על ידי התעשייה זכתה לפופולריות גדולה והפכה לסטנדרט. בכל הנוגע לפורמטים ולמדיות, תעשיית הפורנו היא זו שממליכה מלכים.

וזה כנראה גם מה שקורה עכשיו עם מהפיכת המציאות המדומה. הטכנולוגיה שפרצה מחדש לחיינו תהפוך בקרוב מאוד לאמצעי שגרתי לצריכת תוכן וגם מפיקי הקולנוע למבוגרים רוצים להצטרף לחגיגה. באתר הפורנו Naughty America החליטו להשקיע בתחום המתפתח ולפי הדיווחים שלהם, יותר מ-5 אחוזים מכלל הרכישות בתקופה האחרונה היו של סרטי מציאות מדומה, המוצעים ללקוחות המחזיקים במשקפי ה-Gear VR של סמסונג, או משקפי הקרטון של גוגל, המתאימים לכל מכשיר אנדרואיד.

חשוב להדגיש כי למרות שיש אלפי אפליקציות כיום המותאמות להתקני מציאות מדומה, יש מעט מאוד פונקציות מלאות ורוב האפליקציות זה דמואים או שירותים מוגבלים. עם זאת, יש לא מעט תכנים כיום באתרי הזרמת הווידאו מיוטיוב ועד פורנהב, וההיצע הזה רק הולך וגדל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש לא מעט סרטים המוצעים כיום בתשלום, אבל אפשר למצוא גם בחינם./מערכת וואלה!, צילום מסך

"זה מתקדם במהירות אדירה, מהר יותר מכפי שמישהו יכול היה לדמיין", אמר מנהל התפעול של Naughty America, איין פול. "אם היינו משווים את מהירות אימוץ הטכנולוגיה של מכשירי הסלולר למהירות שבה צומחת טכנולוגיית המציאות המדומה, הגרף היה עכשיו כבר אנכי לחלוטין".

וכדי לעודד את הגולשים להבין על מה כל המהומה, אם יש לכם את הציוד המתאים, בקישור הזה תוכלו לראות כמה סצינות מהסרטים של Naughty America, ואפילו לבחור האם אתם מעוניינים בנקודת המבט של הגבר או האישה. חשוב להדגיש כי רוב התוכן מוצע בתשלום, אבל יש לא מעט הדגמות בחינם וגם כמה תכנים מלאים בחינם.

גם בקישור הזה מוצעים כמה סרטוני מציאות מדומה הכוללים סצינות נועזות מגוף ראשון. דיון נרחב באתר הקהילות Reddit עוסק אף הוא בדרכים להשגת תכני פורנו בחינם עבור משקפי VR, הצפויות לפי חלק מההערכות להפוך לפריט חובה בכל בית בעוד שנים ספורות.

תוכן בוטה - הקלקה על אחריותכם בלבד:

יש לא מעט הדגמות חינמיות באתר של Naughty America וגם באתר VR Smash. גם באתר וירטואל טאבו ובקינק-VR תמצאו הדגמות בחינם

בנוסף, חיפוש מציאות מדומה באתר פורנהב יניב לא מעט תוצאות חינמיות ותוכלו להתנסות בחוויה גם עם ההדגמות של אתר VR Sex Blog.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully