וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפ למתקדמים: כך תאיצו את מהירות התגובה באנדרואיד שלכם

21.3.2016 / 9:38

יש כל מני טיפים ושיטות לגרום לסמארטפון לזוז בקלילות רבה יותר אבל את השיטה הזו כנראה שאתם עוד לא מכירים. אם תעזו להפעיל את אפשרויות הפיתוח במכשיר, תגלו כמה פיצ'רים שיהפכו את האנדרואיד שלכם לזריז יותר

אילוסטרציה. ShutterStock
תרשו לעצמכם לשחק קצת עם הפיצ'רים בסמארטפון./ShutterStock

אם הסמארטפון שלכם מרגיש קצת איטי, יש לא מעט דרכים לעורר אותו מעט. כמובן שאפשר לאתחל אותו להגדרות היצרן (אחרי גיבוי של כל התוכן שלכם!) כדי להתחיל מהתחלה, למחוק אפליקציות מיותרות ולהיעזר באפליקציות כמו Clean Master, אבל יש גם דרך נוספת, המיועדת למשתמשים הקצת יותר מתקדמים.

אחד היתרונות הגדולים של מערכת ההפעלה מבית גוגל הוא היכולת להתאים במידה רבה את המכשיר להעדפותיכם. אפשר לשנות את האופן בו פיצ'רים מסוימים מתנהגים, לצמצם פעילות של פיצ'רים אחרים ולכבות פיצ'רים שאין לכם בהם כלל שימוש.

אחד מהפיצ'רים האלה הוא האנימציה המשמשת את המערכת עצמה (בעת שינוי תצוגה, מעבר בין חלונות וכו'). צמצום או השבתה של האנימציות אמורה להפגין שיפור מיידי בביצועים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הודעת אזהרה. ניתן לכבות את אפשרויות הפיתוח רגע אחרי אם תרצו./מערכת וואלה!, צילום מסך

קודם כל הפעילו את "אפשרויות פיתוח" בתפריט ההגדרות. חפשו את האפשרות הזו במסך ההגדרות הכלליות ואז היכנסו פנימה. אם זו הפעם הראשונה שלכם באזור הזה יכול להיות שתקבלו הודעת אזהרה שזה אזור למשתמשים מתקדמים בלבד. כדי להתקדם לשלב הבא עליכם לאשר.

אם אתם לא מוצאים את "אפשרויות פיתוח", בתפריט ההגדרות היכנסו לאזור "אודות המכשיר". שם חפשו את המילה Build והקישו עליה חמש פעמים. אחרי כמה לחיצות תקבלו חיווי שאתם בדרך הנכונה ובסוף התהליך הקצר תתווסף אפשרות המפתחים לתפריט ההגדרות הכללי.

ברגע זה האופציות החדשות נפתחו לשימוש. אם אתם מתחרטים, או לא בטוחים בשינויים שעשיתם, אפשר תמיד לכבות אותם על ידי הסטת המתג בראש העמוד.

לאחר מכן החלו לגלול את העמוד וחפשו את האופציות הכוללות אנימציה (כמתואר בצילום המסך). בשלב הזה תוכלו ללחוץ על כל אחד מהסעיפים ולשנות או לבטל את האנימציה. התוצאה היא מעבר מהיר ולא אלגנטי בין חלונות ואפליקציות, וכאמור - עבודה שוטפת מהירה יותר.

כעת עליכם רק להפעיל מחדש את המכשיר ולשחק איתו קצת כדי לראות האם השינוי הזה מתאים לכם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חפשו את אזור האנימציות./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ובטלו אותן!/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully