וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התשובה של סמסונג לאייפון החדש - גלקסי S7 מיני

אילן גלר

16.3.2016 / 8:46

אחרי שגרפה שבחים רבים עם השקת שני דגמי הדגל החדשים, סמסונג ממשיכה להפתיע; לפי שמועות מבוססות, דגם הביניים של ה-S7 לא יהיה חלש משמעותית כמו קודמיו אלא ידחוס את המפרט המרשים של ה-S7 לתוך מארז עם מסך 4.6 אינץ'

וואלה! TECH

האם סמסונג נערכת להתחרות באייפון SE החדש, שהכרזתו צפויה ליום שני הקרוב (21 במרץ), עם דגם קומפקטי משלה? כך עולה מדיווחים הזורמים מטאיוואן אודות מכשיר בשם גלקסי S7 מיני, שיציע רבות מתכונות מכשיר הדגל הנחשק ה-S7 אבל רק במארז קטן בהרבה, ובמחיר נמוך יותר.

סדרת מכשירי המיני של סמסונג ליוותה בדרך כלל את מכשירי הדגל של החברה אך התיגה דגמים זולים וקומפקטיים אך גם חלשים משמעותית מהמקור. בשנה שעברה החליטה סמסונג לדלג על דגם מיני עבור מכשיר הגלקסי S6, אולם כאמור השנה נערכת החברה לפי הדיווחים להשיק דגם מיני בעבור ה-S7.

החידוש הוא כי בניגוד לעבר, הפעם לא יהיה זה דגם חלש משמעותית מה-S7 הרגיל והוא יצויד בשבב המתקדם Snapdragon 820, שמותקן גם ב-S7 וגם ב-LG G5. למיני החדש יהיה ככל הנראה 3 גיגה של זיכרון RAM, מסך בגודל 4.6 אינץ', מצלמה אחורית של 12 מגה פיקסל משודרגת (כמו ה-S7).

גלקסי s7 מתחת למים. אורן דותן, מערכת וואלה! NEWS
אותו מפרט - רק בקטן יותר. אם השמועה אכן תתברר כנכונה, נראה שהקרב עובר גם לזירת המסכים הקטנים. גלקסי S7./מערכת וואלה! NEWS, אורן דותן

חלק מהדיווחים מתייחסים למצלמה ייחודית בעלת "עדשת פריסקופ" וזום אופטי. מאחר ולא סביר כי יכולות הצילום של ה-S7 מיני יתעלו באופן מובהק כל כך על אלו של מכשיר הדגל, סביר יותר להניח כי מדובר באביזר שאותו יוכלו רוכשי המכשיר לקנות ולא חלק בלתי נפרד ממערך העדשה.

חשוב לציין שב-S7 הקטינה סמסונג את כמות הפיקסלים בחיישן, לעומת ה-S6, אך שילבה חיישן עם טכנולוגיה חדשה של פיקסל-כפול המאפשרת להגיע לתוצאות צילום משופרות בעיקר בתנאי תאורה גרועים. הכרזה הרשמית על המיני החדש תגיע ככל הנראה במהלך השבועות הקרובים, שכן סמסונג לא תרצה להתעכב זמן רב מדי לאחר מסיבת העיתונאים של אפל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully