וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלקסי S7 בבלנדר: לא תאמינו איך הוא החזיק מעמד. צפו

אילן גלר

16.3.2016 / 8:49

זו ממש לא הפעם הראשונה שאנחנו זוכים לראות סמארטפון מתמודד מול להבי בלנדר רב-עוצמה, אבל הפעם המכשיר החדש הצליח להפתיע ממש עד הרגע האחרון

צילום מסך

מהרגע בו הסמארטפון החדש והיוקרתי של סמסונג, הגלקסי S7 Edge, הגיע למדפי החנויות, היה זה רק עניין של זמן עד שייפול לידי עורכי הבלוג TechRax שעשה לעצמו שם בזכות חיסול שיטתי של גאדג'טים פופולריים באמצעים לא שיגרתיים.

ביחס לגורל האכזר שציפה לאפל וואצ' (שרוסק באמצעות מגנטים) או לאייפון 6S (שנזרק מבניין בגובה חמש קומות), ה-S7 זכה לטיפול עדין יחסית - הוא נדרש בסך הכל לשרוד את מבחן הבלנדר. ולמרות שהוא כבר זכה למוניטין שלילי כמכשיר שלא שורד נפילות, הוא הצליח להפתיע עד הרגע האחרון.

אז מה קרה למכשיר הדגל של סמסונג לאחר שהונח בבלנדר רב עוצמה? במשך דקה אחת שלמה, הצליח הגלקסי החדש לשרוד כמעט ללא שריטות או חבלות, אם כי המסך חדל מלתפקד זמן קצר יחסית לאחר תחילת הניסוי; הסיכוי לא גבוה אך ייתכן שהוא פשוט נכבה בעקבות חוסר שימוש.

גלקסי בבלנדר. צילום מסך
הצליח להפתיע, למרות שהוא לא שרד./צילום מסך

אולם ברגע שבו נדמה כי ה-S7 עומד בפני ניצחון מדהים, החליטו עורכי הסרטון למקם אותו מחדש בתוך הבלנדר - ולהפעיל אותו בעוצמה מלאה. זה כבר היה יותר מדי אפילו עבור הסמארטפון העיקש, וברגע שמארז הסוללה התפרק הפך תוכן הבלנדר לעיסה סמיכה של פלסטיק ומתכות (לצד חומרים כימיים שכנראה מוטב לא לגעת בהם או להריח אותם).

אז מה ההפתעה? ראוי לציין כי בעוד חלקו התחתון של המכשיר אכן נגרס לחלוטין, הרי שחלק לא מבוטל ממנו נותר שלם למדי, מסתתר בתוך ערימת הפיח הטכנולוגי - עדות לחומרים האיכותיים מהם מורכב הסמארטפון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully