וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמיד למים, לא לנפילות: גלקסי S7 במבחן הכי קשה עד היום. צפו

אילן גלר

18.3.2016 / 6:21

הרבה דברים טובים כבר נאמרו על מכשיר הדגל החדש של סמסונג, אבל נראה שהקונצנזוס החדש הוא לא להפיל אותו מהיד אפילו פעם אחת. המכשיר אמנם עמיד למים ואבק, אבל ממש לא למדרכות

צילום מסך

בעת ההכרזה על מכשירי הגלקסי S7 וה-S7 Edge החדשים, הבטיחה סמסונג ללקוחותיה כי בניגוד לדור הקודם, הפעם צמד המכשירים נהנה מעמידות מרשימה בפני מים ואבק, - תקן IP68, שהוא הגבוה ביותר עבור סמארטפונים.

בדיקה מקצועית בתנאי מעבדה קובעת כי אכן מדובר במכשירים המסוגלים לשרוד טבילות עמוקות, אם כי הם מפסידים לחלק מהתמחרים - בהם מכשירי האייפון - בכל הנוגע לעמידות בפני מכות ונפילות.

מבחן המים כלל טבילת מכשירי ה-S7 וה-S7 Edge במים בעומק של כמטר וחצי למשך חצי שעה (לפי הנחיות היצרן), בעוד שהאייפון 6S וה-6S Plus, שאינם עמידים בפני מים, יצאו לחלוטין משימוש בעקבות טבילה שכזו, המכשירים של סמסונג המשיכו לתפקד כרגיל. הבוחנים מעידים על פגיעה מסוימת באיכות הצליל שבקעה מהרמקולים, אך פרט לכך לא נגרם כל נזק לצמד מכשירי הגלקסי בעקבות הצלילה.

אז איך משיגים דירוג IP68 ועדיין משאירים את כל החיבורים והחריצים במקומם? הפתרון האלגנטי של סמסונג היה לאטום את המכשירים מבפנים ולא מבחוץ.

גלקסי S7 במבחן. צילום מסך
לא עומד בלחץ./צילום מסך

במבחן הטלטולים, המכות והנפילות, התוצאות של הגלקסי לא היו מרשימות באותה המידה. מכשיר האייפון 6S שמר על מקומו בכל המבחנים כסמארטפון הקשוח ביותר, מבין המכשירים הפופולריים, בעוד שה-S7 Edge זכה לציון בינוני בלבד במבחן הטלטול, וציון גרוע בכיפוף או בנפילה על אחת הפינות.

ה-S7 הקטן יותר היה מעט קשיח יותר בניסיונות לכופף אותו, אך נסדק לחלוטין כשנפל ישירות על המסך. אם ללמוד ממזלם הרע של כמה מאלו שכבר הספיקו להרוס את הסמארטפון החדש שלהם, מוטב שתשמרו על ה-S7 מנפילות, או תרכשו עבורו מגן.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully