וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקפת פוטושופ: כך ייעשה למי שעף על עצמו בתמונות ברשת

אילן גלר

17.3.2016 / 6:32

מעצב גרפי עם חוש הומור ויותר מדי זמן פנוי בשם ג'יימס פרידמן הצליח למתג את עצמו כאימת תמונות הסלפי. אחרי שתראו חלק מהתמונות שזכו לטיפול שלו תבינו למה הגולשים ממשיכים להפיץ אותן

חשבון הטוויטר של המעצב הגרפי ג'יימס פרידמן הצליח לצבור תוך זמן קצר יחסית יותר מ-50 אלף עוקבים, בזכות שירות חדש אותו מציע ג'יימס לכל המעוניין בחינם: עריכת צילומי סלפי בפוטושופ לפי בקשה. מה הקאצ'? לפרידמן יש חוש הומור פרוע (ויצר הטרלה בריא), ולרוב הוא מפרש את הבקשות הנשלחות אליו באופן שונה לחלוטין מזה שהמצולמים כנראה התכוונו.

בצילום אחד, שבו התבקש פרידמן להאריך מעט את רגליה של נערה העומדת על החוף בביקיני, הוא הפך אותה באמצעות פוטושופ לענקית; בחור שרירי שביקש מג'יימס לערוך צילום סלפי שלו באמבטיה מצא את עצמו משתכשך בבריכת ילדים. תמונה אחרת של גבר, שביקש "לעבור למיאמי", זכתה לטיפול שונה: הוא פשוט נחתך החוצה ממנה. "זהו, עכשיו אתה במיאמי!" בישר לו פרידמן.

נראה שלא כל התמונות מגיעות לפרידמן מגולשים, ושהטרו החביב פשוט מאתר ברשת בכוחות עצמו תמונות של אנשים שהוא רוצה להתעלל בהם קצת. זה כמובן לא הופך את התוצאה הסופית לפחות מצחיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully