וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Xperia C5 Ultra Dual של סוני הגיע לישראל

16.3.2016 / 10:34

עם מפרט סביר-מינוס, מסך ענק ותג מחיר בינוני, לא ברור מי בדיוק קהל היעד של הסמארטפון הזה, אבל לפחות הוא מציג מצלמה משוכללת ונראה לא רע בכלל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסך גדול ומפרט סביר-מינוס./מערכת וואלה!, צילום מסך

כשבעה חודשים אחרי שהושק בעולם, אלקטרה תקשורת, היבואנית הרשמית של Sony Mobile בישראל, הביאה לארץ את C5 Ultra Dual , פאבלט עם מסך 6 אינץ' מסדרת Xperia של סוני. ה-C5 Ultra כולל מצלמה קדמית ומצלמה אחורית של 13 מגה-פיקסל, עם פלאש LED עוצמתי במיוחד גם למצלמה הקדמית, לטובת צילומי סלפי גם בתנאי תאורה גרועים.

כאמור, ל-C5 Ultra מסך 6 אינץ' גדול ואיכותי המבוסס על פאנל IPS המוטמע במסכי הטלוויזיה סוני. שוליים מתכתיים דקים במיוחד מאפשרים לשמור על ממדים סבירים והוא אמור, לפחות לפי הצהרת החברה, להיות נוח לשימוש גם ביד אחת, למרות גודלו.

בתוך המכשיר תמצאו שבב של מדיטק עם מעבד מתומן-ליבות 1.7 גיגה-הרץ, 2 גיגה זיכרון RAM, זיכרון פנימי לאחסון בנפח 16 גיגה (הניתן להרחבה באמצעות כרטיס מיקרו-SD) וסוללה בקיבולת של 2,930 מילי-אמפר לשעה, שאמורה להספיק ליומיים של עבודה למרות נפחה הסביר והעובדה שהיא מספקת חשמל למסך גדול כל כך.

Xperia C5 Ultra Dual הושק בישראל ברשתות הנבחרות ויושק בקרוב גם ברשת פלאפון. הוא יוצע בצבעים שחור ולבן, ומחירו המומלץ לצרכן על ידי היבואן הוא 2,150 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Xperia C5 Ultra Dual של סוני./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Xperia C5 Ultra Dual של סוני./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully