וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדריך מהיר: כך תיפטרו סוף סוף מהתראות השידור החי בפייסבוק

17.3.2016 / 8:49

אם גם אתם מוצאים את עצמכם תוהים למה אתם מקבלים הזמנות לצפות בשידורים חיים שממש לא מעניינים אתכם, זה בגלל שפייסבוק ממש רוצה לקדם את הפיצ'ר הזה. למרבה המזל, יש דרך לגרום לנוטיפיקציות האלה להפסיק להטריד אותנו

צילום מסך

לפני כמה שבועות הוסיפה פייסבוק למגוון ההתראות העצום, בנוסף להודעות אישיות, עדכונים מחברים, פוסטים חדשים בקבוצות ועוד, התראה מציקה על שידורים חיים. ההתראה הזו נועדה לעדכן אותנו כשאחד מחברינו או מהעמודים אחריהם אנחנו עוקבים משדרים וידאו חי, אך במהרה מצאו עצמם רוב הגולשים מופגזים בעדכונים מיותרים שלא ניתן לכבות.

המטרה הייתה, ללא ספק, לגרום לכמה שיותר משתמשים לגלות את הפיצ'ר החדש באתר אבל נראה היה שעמודים גדולים של כלי תקשורת, שנתנו להם לייק, לא מפסיקים לנצל את הפיצ'ר הזה לרעה.

כעת עושה רושם שבפייסבוק החליטו סוף-סוף שהמטרד לא מצדיק את הקידום המאסיבי ולנוכח גל התלונות של הגולשים מרחבי העולם, יש דרך קלה ומהירה לבטל את ההתראות מעמודים ספציפיים, ובקרוב גם באופן כללי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הצילו!/מערכת וואלה!, צילום מסך

בפעם הבאה שאתם מקבלים התראה על שידור חי מעמוד שמציק לכם, לחצו על ה-V הקטן שלידו ובתפריט שנפתח בחרו באפשרות השנייה "Turn Off Notifications". אפשר, אגב, להשתמש בטיפ הזה כדי להיפטר גם התראות חוזרות כמו הודעות על ימי הולדת של חברים ועוד.

בשלב הזה, כאמור, זו הדרך היחידה להיפטר מעדכונים, ובקרוב צפוי לצאת עדכון שיאפשר לכולנו לכבות לחלוטין את כל התראות השידור החי.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully