וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההאקר האחראי להדלפת תמונות העירום של הסלבס הודה במעשיו

אילן גלר

16.3.2016 / 22:48

אחרי כשנה וחצי הצליח ה-FBI לסגור על ריאן קולינס, בן 36 מפנסילבניה , שהודה כי פרץ לחשבונות iCloud ו-Gmail, לאחר שהשיג סיסמאות ממפורסמים באמצעות תרמית פישינג

צילום מסך

המצוד של רשויות אכיפת החוק בארה"ב אחרי האחראי לפרשיה, שזכתה לכינויים "סלבגייט" ו-"פאפנינג", הסתיים אחרי כשנה וחצי. ההאקר האחראי להדלפה ההמונית של תמונות הסלבס בעירום, שהתרחשה בשנת 2014, הודה במעשים.

ריאן קולינס, בן 36 מפנסילבניה נעצר על ידי סוכני ה-FBI והודה כי הוא עומד מאחורי הפריצה לחשבונות הסלבס בשירות הענן של אפל ופרסום התמונות ברשת. הוא הורשע בפריצה וגניבת מידע של יותר מ-50 חשבונות iCloud ו-72 חשבונות ג'ימייל, כמו גם פריצה ישירה למחשב אחד.

במסגרת עסקת הטיעון הודה קולינס כי השתמש בתרמית "פישינג" - משלוח של דואר אלקטרוני מזויף, המתחזה להודעת מערכת, באמצעותו הצליח לאסוף שמות משתמש וסיסמאות וגם לחדור לחשבונות פרטיים. תיאור זה עומד בשורה אחת עם הסבריה של אפל, שטענה מהרגע הראשון כי חשבונות ה-iCloud לא נפרצו, ומי שהשיג גישה אליהם פשוט השתמש בשם המשתמש והסיסמה שאותם הצליח להשיג בדרך כלשהי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קייט אפטון. נפלה קורבן לפריצה של קולינס./מערכת וואלה!, צילום מסך

כזכור, בתחילת ספטמבר 2014, עשרות תמונות עירום שנגנבו משירות גיבוי בענן של סמארטפונים של שחקניות, דוגמניות וזמרות בינלאומיות הופצו ברשת. בין הקורבנות היו ג'ניפר לורנס, בר רפאלי, קייט אפטון וקירסטן דאנסט.

ב-FBI קוראים למשתמשים "לעבור לסיסמאות חזקות יותר ולהראות ביקורת וספקנות בשעה שעונים למיילים הדורשים פרטים אישיים". העונש המקסימלי על העבירות שבהן הודה קולינס הוא חמש שנות מאסר, אך בזכות עסקת הטיעון ישתחרר מהכלא כנראה לאחר כשנה וחצי.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'ניפר לורנס. עוד קורבן של קולינס./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully