וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגולשים בטירוף: אישה נעלמה לעיני המצלמה בזמן שידור חי. צפו

אילן גלר

20.3.2016 / 8:34

כוחות-על, חטיפת חוצנים או שמא בכלל מדובר ברוח רפאים, הרודפת את נמל התעופה שם צולם הסרטון? לגולשים יש לא מעט תיאוריות להסביר את התמונות האלה. המציאות, כמובן, קצת יותר פשוטה

צילום מסך

בשבוע שעבר שידרה הטלוויזיה הדנית ראיון עם מאמנה הראשי של קבוצת הכדוריד הלאומית; אין שום סיכוי שהייתם שומעים על זה משהו, אילולא דבר מוזר היה מתרחש ברקע הראיון והופך את הקטע הזה לוויראלי במיוחד.

הסרטון הקצר, מנמל התעופה, זכה ללא פחות מתשע מיליון צפיות עד כה והגולשים בטירוף עם הסברים, בחלקם הגיוניים יותר ובחלקם קצת פחות. אם אתם עוד לא הבנתם עדיין על מה כל המהומה, שימו שב לאישה הבלונדינית, העומדת משמאל למרואיין. רגע אחד היא שם, וברגע שחברתה חולפת על פניה, היא נעלמת.

בצפייה ראשונה (ושנייה, ושלישית) זה נראה כמו אפקט מיוחד שהוסיפו לסרטון המקורי, אבל כך הוא שודר בטלוויזיה בשידור חי. הגולשים הציעו שפע של תאוריות לתופעה המדהימה; חלקם סבורים כי האישה היא למעשה רוח רפאים הרודפת את נמל התעופה, בו צולם הראיון. אחרים סבורים כי מדובר בתיעוד בזמן אמת של חטיפת חייזרים, ללא ספק אירוע פורץ דרך בתולדות משדרי הטלוויזיה, או בכלל במישהי עם כוחות-על שבאה להיפרד מחברה.

האמת, כמובן, מעט פחות מלהיבה. בצירוף מקרים משעשע, האישה החליטה לצאת לדרכה בדיוק ברגע שבו אחת מחברות נבחרת הכדוריד עברה במסדרון, וכך למעשה השתיים הלכו זו לצד זו. בהילוך איטי במיוחד, ניתן להבחין בג'ינס הכחול שלה וגם בשיערה הבלונדיני, חולף בצמוד למצלמה בטרם היא נעלמה מהתמונה לחלוטין.

  • עוד באותו נושא:
  • ויראלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully