וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבל הטעינה החזק בעולם - אי אפשר לחתוך אותו אפילו במסור חשמלי

אילן גלר

21.3.2016 / 6:01

אם נמאס לכם לקום בבוקר ולגלות שוב שהסמארטפון לא נטען כל הלילה כי הכבל נקרע מבלי ששמתם לב, תהיו בטוחים שעם הכבל המאסיבי הזה של חברת FuseChicken תוכלו לישון רגועים

צילום מסך

אם כבל הטעינה של מכשיר הסמארטפון שלכם נוטה להיקרע (או להיאכל על ידי חיות המחמד), ייתכן שהגיע הזמן לאמצעי הגנה קיצוניים יותר. חברה בשם FuseChicken מציעה כעת למכירה פיתרון מסקרן, שגם נשמע מאוד מוגזם - "הכבל החזק ביותר בעולם", לטענתה. הכבל הזה, המוצע בגרסאות למכשירי אייפון ואנדרואיד, עטוף בשתי שכבות נפרדות של מתכת גמישה וחזקה במיוחד.

התוצאה היא חוט שנדרש מאמץ אדיר ובלתי סביר לחלוטין על מנת לגרום לו נזק. בסרטון ההדגמה של הכבל מנסים עובדי החברה לחתוך אותו אפילו תוך שימוש במסור חשמלי. סביר להניח, לאור תוצאות המבחן, הזה שגם משיכות - או נשיכות - אקראיות לא יגרמו לו נזק משמעותי, וסיכויי ההישרדות של הכבל הזה גבוהים יותר מאלו של מכשיר הסמארטפון עצמו.

נשמע מעניין? הכבל זמין לרכישה ישירות באתר הרשמי. המחיר, כצפוי, גבוה משמעותית מזה של כבלים רגילים. גרסת האנדרואיד נמכרת תמורת 20 דולרים, ואילו גרסת האייפון יקרה עוד יותר - 35 דולרים ליחידה. באתר תוכלו למצוא גם כבלים קצרצרים שאותם תוכלו להניח בכיס, מבלי לחשוש שיגרם להם נזק כלשהו מצד מפתחות או אפילו סכינים.

כבל שאי אפשר לחתוך. צילום מסך
הכבל הזה לא ייקרע לכם בקלות./צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • כבל טעינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully