וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דומינוס פיצה מציגה את שליח הפיצה האוטומטי הראשון

אילן גלר

20.3.2016 / 9:07

תושבי קווינסלנד שבאוסטרליה יהנו מביקוריו של שליח הפיצה האוטומטי כבר בשבועות הקרובים. הרובוט יודע לצאת מהסניף, לנווט בכוחות עצמו לבית הלקוח, ולחמוק ממכשולים בדרך

צילום מסך

חדשות מצוינות לחובבי הפיצה - וכנראה שקצת פחות טובות למי שתכנן להיות שליח בשנים הקרובות. ענקית הפיצה הבין-לאומית "דומינוס" הכריזה כי סיימה את תהליך הפיתוח הראשוני של DRU, רובוט משלוחי פיצה המסוגל לצאת מהסניף, לנווט בכוחות עצמו לבית הלקוח תוך שהוא נוסע על המדרכות וחומק ממכשולים והולכי רגל, ולהעביר את הפיצה ליעדה במהירות וביעילות גבוהה מאי-פעם.

אם זה נשמע לכם כמו פעלול שיווקי ותו לא, נדגיש כי בדומינוס טוענים כי מדובר בשירות אמיתי לחלוטין. לקוחותיה בעיר קווינסלנד שבאוסטרליה - העיר הראשונה שהעניקה לחברה רישיון להפעלת הרובוט - יזכו לביקורי בית משליח הפיצה האוטומטי כבר במהלך השבועות הקרובים. בהמשך מתכננת החברה ניסויים דומים בערים במדינות רבות בעולם, בהן צרפת, בלגיה, הולנד, יפן וגרמניה.

הרובוט עצמו פותח בשיתוף פעולה של דומינוס פיצה וחברת Marathon Robotics האוסטרלית, שרוב הרובוטים שלה עד היום שימשו כ-"מטרות חכמות" לצורך אימוני מטווח. "זהו רק הצעד הראשון שאנו עושים במטרה להציג מגוון רחב של חידושים, שיביאו למהפכה בכל חווית הזמנת הפיצה", אמר מנכ"ל דומינוס העולמית דון מייג', המבטיח כי DRU יהפוך מוקדם מכפי שאנו חושבים לחלק בלתי נפרד מחיינו.

רובוט דומינוס. צילום מסך
לא יאמן שגם הוא דורש טיפ./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully