וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקרוסופט חוטפת אש על מופע החשפנות שארגנה במסיבה של אקס-בוקס

אילן גלר

20.3.2016 / 9:20

מנהלי ענקית הטכנולוגיה כבר מיהרו להתנצל על בחירת הבידור באירוע, שהוקדש לשילוב נשים בגיימינג. אבל זה לא ממש מספק את הגולשים שלא הבינו למה מלכתחילה צריך חשפניות בשביל למכור אקס-בוקס?

במהלך שבוע שעבר נערך בעיר סן-פרנסיסקו שבארה"ב כנס בשם GDC, המוקדש למפתחי משחקים וחובבי התחום מכל העולם. אחת מנותנות החסות לכנס היא ענקית הטכנולוגיה מיקרוסופט, שגם הפיקה מסיבה ענקית בערב נעילת הכנס אליה הוזמן קהל המבקרים.

רבים מאלו שנענו להזמנה מיהרו לדווח בפייסבוק ובטוויטר כי המסיבה של מיקרוסופט היא למעשה מופע חשפנות - אירוע בו לא רואים מספיק מכשירי אקס-בוקס אך ניתן לראות בפע נשים עירומות-למחצה המשמשות כתפאורה סקסית למוזיקה ותו לא.

זוהי בחירה לא מקובלת בעבור תעשייה המשקיעה מאמץ אדיר בניסיון להתנער מתדמית של "מועדון גברים סגור", ולהפתח לקהלים רחבים יותר הכוללים כמובן גם נשים בכל הגילים. זו התרחשות אירונית במיוחד, שכן אירוע הפתיחה של הכנס - גם בו הייתה מעורבת מיקרוסופט כמפיקה - הוקדש דווקא לשילוב נשים בגיימינג בצל השיח על פרשת גיימרגייט.

הביקורת על מיקרוסופט הגיעה לרמות הגבוהות ביותר בחברה, ותוך שעות ספורות החלו לזרום הודעות ההתנצלות. אהרון גרינברג, מנהל השיווק של עסקי הגיימינג בחברה, הודה בטוויטר כי הוא "מאוכזב מאוד" מהמקרה.

גם פיל ספנסר, מנכ"ל חטיבת אקס-בוקס, פרסם ברשת מכתב גינוי תקיף הקורא לבדק בית בחברה. "המסיבה הזו הציגה את האקס-בוקס ומיקרוסופט בדרך שלחלוטין אינה מתיישרת עם הערכים שלנו … זו הייתה ללא ספק שגיאה, ולא נסבול אותה", כתב לעובדי החטיבה בפנייה שפורסמה גם בתקשורת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully