וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכירה מוקדמת של LG G5 תחל מחר בישראל

21.3.2016 / 9:58

מכשיר הדגל החדיש של ענקית הסלולר הקוריאנית יהיה זמין לרכישה בעוד כשבועיים. מחירו צפוי להתחרות בגלקסי S7 של סמסונג, הנמכר בכ-3,500 שקלים

יח"צ - חד פעמי

מי שירכוש את מכשיר הדגל החדש של ענקית הסלולר הדרום קוריאנית במכירה המוקדמת יקבל במתנה את מודול המצלמה (ניתן לראות בסרטון), מטען שולחני המשמש גם כספק כוח וסוללה נוספת בשווי כולל של כ-750 שקלים. ה-G5 ישווק רשמית בישראל החל מתאריך 6 באפריל.

הסמארטפון החדש של LG נראה כמו תחילתה של מהפכה בעיצוב הבנאלי של הסמארטפונים, אליו כבר התרגלנו. ל-G5 גוף מתכתי אחיד אך בניגוד למתחרים, LG לא ויתרה על הסוללה הנשלפת וכרטיסי הרחבת הזיכרון. הגב אמנם לא מתפרק אך הסוללה נשלפת במגירה מתחתית המכשיר, אליה אפשר להצמיד אביזרים נוספים (המכונים Friends) כחלק מהעיצוב המודולרי החדש.

קולקציית הגאדג'טים הנלווית מכונה LG Friends, והיא כוללת ספיקר שהופך את ה-G5 לנגן hi-fi ותוסף שמאפשר לתפעל את המצלמה ביד אחת (כולל זום). הסוללה הנוספת מוסיפה עוד קצת ג'וס ואנרגיה למכשיר החדש.

ל-G5 מערך צילום משולש, הכולל גם עדשת מצלמה רחבה של 135 מעלות (יותר מטווח הראייה האנושי, שאצל רובנו עומד על 120 מעלות). תוכלו לבחור צילום סטנדרטי או צילום פנורמי ועם מצלמת ה-360 הנפרדת, תוכלו לקבל לנייד ישירות תמונות היקפיות מלאות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
G5 וחברים./מערכת וואלה!, צילום מסך

תצוגת ה-Always-on של המכשיר מאפשרת מבט חטוף על השעה, התאריך והתראות ויוצרת זמינות תמידית למשתמש מבלי להפעיל את המכשיר. ב-V10 האפשרויות האלה מוצעות במסך הנוסף הקטן, מעל המסך המרכזי.

ה-LG G5 חמוש במעבד סנאפדרגון 820 של קוולקום, מסך 5.3 אינץ' בתצוגת 4K (פי 4 יותר מ-FULL HD) ו-4 גיגה של זיכרון RAM, מצלמה אחורית של 16 לעדשה הסטנדרטית ו-8 מגה פיקסל לעדשה הרחבה ומצלמה קדמית של 8 מגה פיקסל. המכשיר מגיע עם 32 גיגה זיכרון פנימי לאחסון ואפשרות הרחבה של עד 2 טרה-בייט עם כרטיס חיצוני.

ה-G5 מצויד בסוללה בקיבולת של 2,800 מילי-אמפר שנייה - לא הסוללה החזקה ביותר, אבל עם גישת החיסכון באנרגיה היא כנראה תספיק ללא מעט שעות עבודה. גם הסנאפדרגון 820 וגם טכנולוגיית הערכת מיקום חסכונית (LPLE) אמורים לשפר את ביצועי הסוללה ב-42 אחוזים, על ידי שיפור של צריכת האנרגיה באפליקציות מבוססות מיקום.

הוא מגיע כמובן עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 6.0 מרשמלו ותומך ברשתות בדור הרביעי. כיום היצרניות הגדולות לא אימצו לחלוטין את ה-USB מסוג C, אך ב-LG הלכו על התקן החדש שמאפשר לטעון את המכשיר מהר יותר.

  • עוד באותו נושא:
  • lg
  • LG G5

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully