וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם מנכ"ל וואווי חשף בטעות את ה-P9 החדש?

22.3.2016 / 18:09

רוב המפרט של הסמארטפון הסיני החדש כבר דלפו לרשת, אבל עם התמונות החדשות של מנכ"ל וואווי נראה שכבר לא נותר יותר מדי מה לחשוף עוד כשלושה שבועות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נתפס על חם?/מערכת וואלה!, צילום מסך

רן זנגפיי, מייסד ומנכ"ל יצרנית הסמארטפונים הסינית וואווי, נתפס לפי הדיווחים ברשת "על חם", כשהוא משתמש במכשיר הדגל העתידי של החברה, ה-P9. בצילומים נראה המכשיר בבירור בידו, כשעיצובו זהה לתכניות שכבר הודלפו ונחשפו בעבר, מה שמחזק את האותנטיות של ההדלפות וגם את העובדה שמדובר פה במכשיר האמיתי, שיושק בעוד כשלושה שבועות.

בצדו האחורי של המכשיר, בידו של רן, ניתן להבחין בקלות בצמד עדשות, מערכת צילום חדשנית שתציע איכות גבוהה במיוחד בתנאי תאורה קשים, ולפי השמועות נראה אחת דומה גם באייפון 7 העתידי, שיושק בספטמבר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נעים להכיר P9!/מערכת וואלה!, צילום מסך

החשיפה הרשמית של המכשיר מתוכננת ל-4 באפריל, אך נדמה שרוב הפרטים אודותיו כבר הגיעו לרשת. בין השאר, אנו כבר יודעים במידה סבירה של ודאות כי מכשיר ה-P9 יכלול מסך בגודל 5.2 אינץ', מעבד Kirin 950 במהירות 2 גיגה-הרץ ו-3 גיגה של זיכרון עבודה RAM. הוא יצויד בסוללה בנפח מרשים של 3000 מילי-אמפר לשעה, וכאמור מערכת צילום בעלת עדשות כפולות.

פרט למכשיר ה-P9 הרגיל, תציע וואווי גם דגם יקר יותר, ה-P9 Max, שיצויד במסך גדול יותר (6.2 אינץ'), מעבד חזק יותר וזיכרון בנפח 4 גיגה RAM. החברה מתכננת להציג גם דגם מוזל, ה-P9 Lite, שיסתפק במסך בגודל 5 אינץ', מעבד Snapdragon 650 ו-2 גיגה של זיכרון RAM, אם כי לא נראה שנמוך במערכת המצלמה הייחודית. המחירים אמורים להתחיל מ-299 דולרים לדגם הבסיסי ביותר, ולהגיע עד 699 דולרים לדגם ה-Max היוקרתי.

  • עוד באותו נושא:
  • וואווי P9

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully