וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קורה כשזורקים גלקסי S7 למכונת כביסה? צפו

אילן גלר

24.3.2016 / 6:54

לפי הנחיות היצרן, למכשיר הדגל החדש של סמסונג יש תקן IP68, מה שאומר שהוא אמור להיות חסין בפני אבק ומים. הבלוגר, מקס לי, החליט לבחון את הטענה הזו. צפו בניסוי הביתי (והלא מומלץ) שלו

צילום מסך

בסמסונג טוענים כי מכשיר הגלקסי S7 החדש מוגן על ידי מארז קשוח וחסין בפני פגיעת אבק ומים. הבלוגר, מקס לי, החליט לבחון את ההבטחות אלו במבחן קיצוני - הוא השליך את הגלקסי החדש שלו למכונת הכביסה יחד עם הבגדים המלוכלכים, והפעיל אותה בתכנית שטיפה של 45 דקות. בסופה, הוציא את הסמארטפון היקר ובחן האם הוא עדיין פועל, או שלא הצליח לשרוד את השטיפה.

התוצאה, אותה תוכלו לראות בעצמכם בסרטון, לא מפתיעה (מאחר וזו הבטחת היצרן) אבל בהחלט מרשימה. עושה רושם כי לאחר לא מעט סיבובים במכונת הכביסה, יצא הגלקסי S7 ללא פגע. המסך לא נשרט, חיישני המגע הוסיפו לפעול בצורה מדויקת, המצלמה נדלקה בזריזות ולא ניתן היה להבחין בשום פגם חיצוני במכשיר. אם כבר, ייתכן שלאחר הכביסה הוא יצא נקי וריחני יותר. מעניין מה היה קורה אילו הגלקסי היה מוכנס למכונה בלי בגדים?

אולם בטרם תניחו את הסמארטפון שלכם במכונה כדי להיפטר מלכלוכים, שימו לב כי לא מדובר במבחן מלא. נזקי מים או לחות עשויים לבוא לידי ביטוי רק שבועות או חודשים לאחר שהמכשיר נרטב, כשרכיבי האלקטרוניקה הרגישים מתחילים לסבול מקורוזיה. כמו כן, סביר להניח כי אחריות היצרן לא תכסה מקרה קיצוני שכזה, כך שמוטב לא לקחת סיכון.

גלקסי S7 במכונת כביסה. צילום מסך
שיט, יש לי שיחה./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully