וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

6 פרופילים מגניבים, מצחיקים וסקסיים ששווה לעקוב אחריהם

23.3.2016 / 11:33

יש לא מעט פינות חבויות שוות ברשת, ולא מעט קבוצות, פרופילים ובלוגים מגניבים ששווה לעקוב אחריהם. שווה לייק - המדור החדש שלוקח אתכם לספיד דייט ברשתות החברתיות

אות אחת יותר מדי

בקבוצת הפייסבוק הזאת, שמפעיל המעצב הגרפי אלעד ניידר, תמצאו עשרות תמונות של שלטים, מודעות, תמרורים וכל מה שמודבק עליו טקסט עם טוויסט אחד קטן ומשעשע במיוחד - בכל אחת מהתמונות מוסתרת אות אחת שמשנה לחלוטין את כל המשמעות של המילה או המשפט.

ילדים הם התסריטאים הטובים בעולם

זה אחד מדפי הפייסבוק הכי פופולריים בארץ עם כ-170,000 חברים פעילים. את העמוד מתפעלים בני הזוג, אסף ושרית (3 ילדות) וכיום הם מקבלים כ-700 ציטוטים מדי שבוע מהורים ברשת, אך מפרסמים רק את המיטב. בעמוד הזה תמצאו בעיקר ששנינויות שלא תאמינו שנאמרו על ידי ילדים, והרבה תגובות של הורים מוקסמים.

החיים עצמם פלוס

חשבון האינסטגרם של הצלם הצרפתי פרנסואה דורלן זוכה לפופולריות לא קטנה בזכות היכולת שלו לשלב דמויות פופ מוכרות מהטלוויזיה והקולנוע בסיטואציות מהחיים. יש לו יותר ממאה אלף עוקבים ברשת החברתית הפופולרית לשיתוף תמונות וכבר שנים שהוא מצליח להישאר מקורי ומשעשע.

לבד על הגג - בעירום

מאר שירסונה, הצלם הניו יורקי, טיפס עם דוגמניות על יותר מ-150 גורדי שחקים כדי לצלם אותן על רקע התפוח הגדול כשהן לבושות בבגדים איתם הן נולדו. התמונות בחשבון האינסטגרם שלו כולן אמנותיות וסקסיות, ומציגות את היופי האנושי על רקע היופי האורבני בטוב טעם.

הפרופיל הקדוש

הוא אמנם הצטרף לאינסטגרם רק לפני כמה ימים אבל לאפיפיור הנוכחי פרנציסקוס כבר יש 1.8 מיליון עוקבים. הוא העלה עד כה 7 פוסטים בלבד המציגים אותו בתנוחות דתיות שונות, אבל בתור פורץ הדרך של הכנסייה הקתולית בכל הקשור לטכנולוגיה, אולי גם נראה שם קצת מחייו הפרטיים ללא הגלימה.

הרימו גבה

עמוד האינסטגרם הזה מצליח להצחיק כמעט כמו שהוא מטריד. יש בו כמה מאות עוקבים אבל תמצאו שם לא מעט תמונות מרחבי הרשת של אנשים - ובעיקר נשים - עם הגבות הכי הזויות ומוגזמות שאי פעם ראיתם. מזל שבאינטרנט יש מקום להכול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully