וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

8 משחקי מחשב אלימים, סקסיים ושערורייתיים במיוחד

23.3.2016 / 16:58

עוד בשנות השמונים ניסו משחקי מחשב למשוך את תשומת הלב שלנו באמצעות דם ובחורות חשופות, אלא שאז הגרפיקה הייתה מאוד גרועה והמשחקיות הייתה חשובה יותר. היום יש לא מעט משחקים שפונים ליצרים הקדמוניים שלנו, וחלק קטן מתוכם כבר מזמן עברו את גבול הטעם הטוב

יח"צ - חד פעמי

(בסרטון: המשחק Hatred, המכונה גם "סימולטור רצח")

תעשיית הגיימינג מפותחת מאוד בעולם והיא פופולרית ועשירה כמעט כמו תעשיית המוזיקה והקולנוע. מדי שנה יוצאים מאות כותרים חדשים ובעוד יש לא מעט צנזורה על תכנים בתעשיות האחרות שצוינו, בעולם המשחקים מפתחים רבים פונים לסקס ואלימות, לעתים בדרגות קיצוניות של ממש, כדי לקרוץ לקהל היעד הסטריאוטיפי של הז'אנר. המשחקים האלה בלטו במיוחד בשנים האחרונות בתכנים הבוטים שלהם.

The Witcher

המשחק המשובח הזה הציג שיטת לחימה ייחודית, המשלבת מגוון רחב של אלמנטים טקטיים, אך ייזכר לעד בעיקר בזכות נטיותיו המיניות, הנעדרות מהגרסה האחרונה אך בולטות במיוחד במקור.

המשחק המקורי כולל יותר מ-20 סצנות סקס, והחלק המגעיל ביותר הוא כרטיס הרומנטיקה, אותו יש לאסוף מכל גברת עמה תשכבו לאורך הדרך, כולל אלפיות, אחיות, ערפדים, ניפמות ופקידות, בין היתר. יותר מהכול הכרטיסים מזכירים, לנו לפחות, את כרטיסי הזנות שזרוקים ברחבי מדרכות בתל אביב.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

kUyruPdiC4Q

כשדרסנו אנשים בגרפיקה נמוכה ולא ריאליסטית בשנות התשעים, הייתה באלימות הזו משהו מרענן ומשעשע בסגנון לוני-טונס אבל הגלגולים המאוחרים בסדרת המשחקים האלימה ובעיקר הדור החמישי, לקחו את הקונספט לעולם שכולו סופרנוס, עם תכנים מיניים ואלימים במיוחד. במשחק היום תוכלו לשכב עם זונות, להילחם עם חברי כנופיות וכמובן להרוג עוברי אורח חפים מפשע בלי שום סיבה.

Dying Light

בסקטור המשחקים האולטרה אלימים, Dying Light זכה (ובצדק) לתשומת לב רבה בשנה שעברה, עם משחק אימה שבבסיסו מסע הישרדות בגוף ראשון. גיבור המשחק הוא חייל שהוצנח לתוך עיר טורקית דמיונית, כדי לחקור גל התפרצות של זומבים. המשחק כולל אלימות גרפית במיוחד בגוף ראשון, כולל איברים כרותים וקרבות מגע עקובים מדם.

הטרדה מינית וירטואלית

איך נשמע לכם משחק יפני ההופך משקפי מציאות מדומה לכלי המדמה תקיפה מינית? הפיתוח כולל אפליקציית מציאות מדומה מותאמת, ובובת קרטון בעלת חזה נשי מלאכותי. בזמן חבישת הקסדה, מופיעה לנגד עיני המשתמש בחורה מצוירת תלת-ממדית, המסונכרנת עם דמות הקרטון. כשחובש המתקן ממשש את החזה המלאכותי של בובת הקרטון, הדמות הווירטואלית מתכווצת במקומה בחוסר נוחות, מנסה להגן על שדיה בידיה ומנענעת בראשה "לא, לא". במילים אחרות, המשתמש זוכה להתנסות בהצקה והטרדה מינית של מישהי חסרת אונים, מבלי שיישא בהשלכות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מזל שהם דאגו שהאפליקציה גם לא תהנה מזה./מערכת וואלה!, צילום מסך

Hatred

המשחק הזה כל-כך אלים שהוא הצליח לגרום לדי הרבה מהומה עוד לפני שבכלל יצא לשוק. משחק הפעולה הזה, שאין דרך אחר לתאר אותו מאשר "סימולטור רצח", לא כולל עלילה, אין לו הצדקה, ויש בו המון אלימות המופנית כלפי עוברי אורח ברחוב. בעוד יש לא מעט גיימרים שהרימו גבה לגבי המשחק, ותהו איזה אדם בריא בנפשו ירצה לשחק בכזה דבר, אחרים כבר לא יכולים להתאפק ומתים להגיע לרגע בו הם יוכלו להניח את הידיים שלהם על השלט של הקונסולה ולהתנסות בו בעצמם.

God of War

אלימות במשחקי מחשב עדיין מזעזעת את המבקרים מדי פעם, אבל הרבה פחות מכל מה שקשור לסקס. גם גרסאותיו של הכותר המלחמתי הפופולרי God of War חטפו לאורך השנים לא מעט ביקורות, על נטייתם של המפתחים לספק לצבא המתבגרים הנהנה מהמשחק כמה שיותר נשים חשופות שדיים בשלושה ממדים. ואם בוויצ'ר הסתפקו מתכנני המשחק באלפיות וערפדים, כאן תתבקשו לקיים יחסים עם האלים עצמם, כולל אפרודיטה בסצנה לוהטת אך מטרידה מעט, שהכתה גלים ברשת.

Watch Dogs

במשחק האולטרה-אלים הזה תיעזרו בסכינים ואקדחים כדי לנקום את נקמתו של איידן פירס, האקר שמתכנן לסגור חשבון עם רוצחי משפחתו (הוא לא יודע איפה הם ומי הם אבל הוא ימצא ויהרוג אותם - כזה). מסע הקטל כולל מאות גופות, כולל שוטרים, וגם שימוש בסמים, אלכוהול, קללות בוטות ואיך אפשר בלי סצנות סקס בוטות.

Dead or Alive Xtreme 3

המשחק הזה, למרות שמו, אינו אלים במיוחד; הוא סימולציה ספורטיבית המככבות בו נשים בעלות מבנה גוף לא-ריאליסטי וברוכות חזה במיוחד. סרטוני הקידום של המשחק לא מנסים אפילו להסתיר את כוונת המשורר - פחות משהמשחק הזה אמור לספק את חובבי הספורט, הוא מיועד להעניק לגברים הזדמנות להשקיף על בחורות וירטואליות בלבוש מינימלי המתרוצצות בחוף.

בעוד שהמשחקים הקודמים בסדרה תורגמו לאנגלית, שיווקו של Dead or Alive Xtreme 3 בוטל מחוץ לאסיה. האם תעשיית משחקי הווידאו - לפחות בצדו המערבי של העולם - מאמצת סטנדרטים חדשים וקפדניים יותר בכל הקשור להשפלת נשים וסקסיזם? כנראה שמדובר פשוט בעידן המדיה החברתית והתגובות החריפות שברור שנמצאות בדרך, יותר מדאגה אמיתית לרווחת המין הנשי.

  • עוד באותו נושא:
  • משחק מחשב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully