וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איירון-מן של פנסוניק: החברה חשפה חליפות כוח חדשות

25.3.2016 / 5:25

פנסוניק חשפה חליפות כוח לעובדים, המאפשרות לשאת בקלות משאות כבדים, להקל על הלחץ בגב התחתון ובאופן כללי להפוך כל פועל אפור-מראה לסייבורג שנראה די מגניב

יח"צ - חד פעמי

חברת פנסוניק השיקה השבוע חליפות כוח מיוחדת (Powered Suit) המתפקדות כשלד חיצוני שאמור להפוך את החיים של עובדי התעשיות השונות לקלים הרבה יותר. החליפות מאפשרות לאדם רגיל להגביר את כוחו משמעותית בעזרת מנועים וחיישנים המורכבים על החליפה.

השלד החיצוני של החליפה יושב על כתפי המשתמש, המותנים והירך והוא מעצים את תנועות הגוף ומגביר את הכוח הפיזי. לחליפה ארבעה חיישנים, השולחים אותות ל-20 מנועים המורכבים על החליפה כך שבעת הרמת חפץ כבד מופעלים מכלולי החליפה באופן אוטומטי ומופחת כמעט לחלוטין הצורך בשימוש בכוח אנושי.

החליפה הראשונה שתסייע לעובדי המפעלים השונים להרים משאות כבדים במשקל של עד 15 קילוגרמים מכונה AWN-03; היא מורכבת משלד חיצוני עשוי פלדה, בצבע ירוק ליים יחד עם גב פלסטיק סגול. החליפה מסייעת להוריד את המתח והעומס מהגב התחתון ומרכז הכובד עובר מהשרירים לחליפה. החליפה מאפשרת עבודה מאומצת למשך שמונה שעות, פרק הזמן המוגדר למשמרת שלמה של עבודה.

חליפה נוספת, המכונה PLN-01 (או "נינג'ה") מיועדת לעובדים בסביבות עבודה קשות כמו שבילי הרים, יערות, פגעי טבע, הריסות בניין וכו'. החליפה כוללת חיישני כוח על כפות הרגליים ושני מנועים על הגב התחתון המסייעים לעובדים ללכת או לרוץ בצורה קלה יותר. בהמשך פנסוניק עתידה להשיק יחידה גם לחלק הגוף העליון בכדי לעזור למשתמשים להרים משאות של עד 24 קילוגרמים.

חליפות כוח פנסוניק.
הטכנולוגיה הזו מתפתחת מהר, אבל לא מהר מספיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully