וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובוטית ימית חדשה באילת: הפיתוחים הישראליים השווים של השבוע

25.3.2016 / 5:35

רובוטית ימית חדשה באילת, משלוחים של קולה במונית עד הבית, זוכים ישראלים בכנס מובייל בינלאומי וחשבונית אישית באנימציה. מדי שבוע נביע לכם את האפליקציות החדשות והפיתוחים המעניינים שהשיקו חברות היי-טק ישראליות

סטארט אפ. ShutterStock
מה חדש השבוע?/ShutterStock

עושים גלים

טקס השקת הרובוטית התת ימית החדשה של ישראל "רותי" התקיים בסוף השבוע שעבר על סיפונה של ספינת מחקר באילת. רותי, המגיעה לעומק של 500 מטרים מתחת לפני הים, נרכשה מצרפת בסכום של כ-2 מיליון ומסוגלת לאסוף מקרקעית הים התיכון והים האדום חומרים חיוניים למחקר.

האירוע התקיים במעמד שר המדע אופיר אקוניס, יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, מנכ"ל עמותת אקו אושן, אריק רוזנבלום, ראש עיריית אילת, מאיר יצחק הלוי, ראש המכון הבינאוניברסיטאי, אמציה גנין, ונשיא האוניברסיטה העברית, פרופסור מנחם בן ששון.

השקת הרובוטית רותי. ויקטור קינה ואורלי בביצקי,
השקת הרובוטית רותי./ויקטור קינה ואורלי בביצקי

מונית הקולה

קוקה-קולה ואפליקציית Gett(לשעבר גט-טקסי) שידרו השבוע, לראשונה בעולם, פרסומת אינטראקטיבית באמצעות טכנולוגיית Second Screen (מסך שני) עתידנית, פרי פיתוחה של חברת הסטארט-אפ DOV-E .

במסגרת המהלך, הסמארטפונים מזהים באמצעות אפליקציה מתי מתנגנת הפרסומת של קוקה-קולה ברקע, ומאפשרים מיד באותו הרגע ללחוץ על כפתור ולקבל מארז בקבוקים במתנה עד הבית, באמצעות מונית של Gett.

האפליקציה הייעודית זמינה רק למשתמשי אנדרואיד אך כולם יכולים להזמין את המארז באמצעות האפליקציה הרגילה של Gett (רק בלי פיצ'ר "קליטת הפרסומות"). לדברי Gett, זו הפעם הראשונה שפרסומת על מסך הטלוויזיה יוצרת קשר אוטומטית עם הסמארטפון בזמן אמת.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
גט טקסי לעיוורים. ShutterStock
מזמינים קולה במונית./ShutterStock

חשבונית מצוירת

חברת החשמל השיקה השבוע שירות חדשני ל-350 אלף לקוחותיה הביתיים, המקבלים את חשבון החשמל במייל - דוח שנתי בסרטון אנימציה אישי. השירות מאפשר לקבל סיכום נתוני צריכת חשמל באמצעות סרטון אנימציה המכיל את נתוני צריכת החשמל האישיים של הלקוח בשנת 2015 בהשוואה לשנה קודמת ולסביבת המגורים.

גאווה ישראלית

ביום שלישי התקיים לראשונה בישראל כנס המובייל והאינטרנט הבינלאומי GMIC ביוזמת חברת GWC הסינית. זה היה הכנס הסיני הטכנולוגי הראשון שאורגן בישראל. במסגרת הכנס התקיימה תחרות G-startup הבינלאומית, בה התמודדו סטארט-אפים על השקעה של 300,000 דולרים. מתוך 250 מועמדים מ-34 מדינות (כולל ישראל), הזוכים במקום הראשון בתחרות היו feelter הישראלים שפיתחו פלטפורמה המשפרת מכירות ברשת ומעצימה את חווית הקנייה בעזרת תכנים חברתיים.

feelter. ליאת מנדל,
פילטר הישראלים./ליאת מנדל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully