וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי גסויות: זו כנראה פרסומת הפורנו הכי מצחיקה שראיתם בחייכם

27.3.2016 / 9:19

אתר הפורנו החינמי הראשון למציאות מדומה יוצא לדרך והוא זוכה לפרסומת טלוויזיה גאונית - בלי להראות חזה חשוף אחד אפילו. הפרסומת הזו אולי לא תגרום לכם להתחבר לשירות אבל היא בטוח תקרע אתכם מצחוק

צילום מסך

תעשיית הפורנו המשגשגת אימצה לאחרונה את טכנולוגיית המציאות המדומה והחלה לייצר תכנים בתשלום (וגם כמה דוגמיות חינמיות) עבור חובבי החווייה ההיקפית, אבל כנראה שהאטרקטיביות של התכנים החדשים לא לגמרי עונים על ציפיות התעשייה ובשבוע שעבר הודיע אתר התכנים למבוגרים המשגשג "פורנהאב" על השקת שירות חדש, שיציע תוכן מציאות מדומה פורנוגרפי בחינם לגמרי.

"הפנטזיות הפרועות ביותר של הגולשים יתעוררו לחיים כשיחליקו לתוך עולם של עוררות מוגברות", מסר קורי פרייס סגן נשיא החברה, שהבטיח לספק את "אתר התוכן למבוגרים הראשון המציג תוכן אירוטי ב-360 מעלות".

"כעת הגולשים שלנו יכולים לא רק לצפות בתוכן שלנו, אלא להיות הגיבורים בחוויה וליצור אינטראקציה עם כוכבות הפורנו האהובות עליהם", אמר פרייס. במסגרת המהלך הגדול פורנהאב גם חילקה 10,000 זוגות משקפי VR שנחטפו במהרה (http://www.pornhub.com/vr-goggles) על ידי גולשים זריזים.

פרסומת פורנהב VR. צילום מסך
אם אי פעם ראיתם מישהו מנסה משקפי מציאות מדומה, לא תפסיקו לצחוק./צילום מסך

ניתן להניח שתכני הפורנו VR נוספים יתווספו ככל שהטכנולוגיה תהפוך לנפוצה יותר. סביר להניח שתכנים מסוג זה יעודדו ויגבירו את קצב אימוץ טכנולוגיית ה-VR, כמו במקרים קודמים שתעשיית הפורנו אימצה טכנולוגיה מסוימת והפכה אותה לסטנדרט.

תכני הפורנו במציאות מדומה יהיו נגישים למכשירים מבוססי אנדרואיד ו-iOS, ויפעלו באמצעות ערכות מסוג Oculus Rift, Samsung Gear VR וכן גם משקפי הקרטון של גוגל, לפי הכרזת פורנהאב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully