וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרסו את הבית הלא נכון בגלל טעות בגוגל מפות

אילן גלר

28.3.2016 / 8:57

זו לא הפעם הראשונה שזה קורה, אבל אין ספק שמדובר במקרה בעייתי בכל פעם מחדש. חברת ההריסה לא התנצלה ומאשימה את גוגל בטעות - האם זו טענה לגיטימית?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבית אחרי ההרס./מערכת וואלה!, צילום מסך

טעויות בניווט באמצעות GPS הן דבר שבשגרה, אבל הטעות הבאה הסתכמה בהרבה יותר נזק מקצת בזבוז זמן ועצבים. תושבי טקסס גילו כי ביתם שנפגע בטורנדו נהרס כליל על ידי חברת פירוק, בשל טעות בשירות המפות הנודע של גוגל.

זוהי לא התקרית הראשונה מסוג זה בארה"ב, ואף לא בטקסס עצמה. חברת ההריסה מפנה אצבע מאשימה כלפי ענקית הטכנולוגיה ושירות המפות, האחראי לדבריה לטעות שהובילה לנזק ולכאב הלב.

הבית בקליפסו דרייב 7601 שנהרס מופיע בשירות המפות של גוגל גם תחת הכתובת קוסטו דרייב 7601 - הבית שנועד להריסה בפועל ונמצא במרחק של בלוק בניינים שלם מהבית שנהרס בשל הטעות, הייחודית לגוגל, שאינה קיימת בשירות המפות של אפל או בשירותים אחרים.

לינדזי דיאז, בעלת הבית שנהרס, סיפרה לחדשות המקומיות שהגישה בקשות לאישורי תיקון ובנייה לביתה שניזוק באסון הטבע, במן שהשכן הודיע לה שביתה נהרס עד היסוד. לאחר מכן היא קיבלה צילום מסך של מפות גוגל המסבירות את הטעות מנציג חברת ההריסה, שטרם התנצלה נכון לזמן פרסום הכתבה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טוב, זה לא שהוא נראה הרבה יותר טוב לפני./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עשית את זה שוב, גוגל./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • גוגל מפות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully